lauantai 22. heinäkuuta 2017

FIILIKSIÄ VAIHDOSTA

Tänään on 4 vuotta siitä kun lähdin vaihtoon Uuteen-Seelaniin!




Kävin pitkästä aikaa mun vaihtariblogissa ja oon kyl kirjoittanut todella aktiivisesti! :D Mutta iltaisin ei ollut paljon tekemistä, niin ehti hyvin päivittää tekemisiä ulkomaailmalle sen sijaan, että olisin katsonut samaa cricket-matsia kymmenettä kertaa peräkkäin host isän kanssa haha :D

Jotenkin tää alkaa jo tuntua tosi kaukaiselta, ja muistot alkaa hämärtyä. On ihan hyvä käydä läpi tyyliin kaikki kuvat ja videot ainakin kerran vuodessa, että muistuu mieleen, että jotain näin upeeta oikeasti tapahtui mun elämässä :) 

- Roxy 

5 kommenttia:

  1. Ihana video! :) Näytti kyllä siltä että sulla on valtava määrä muistoja siitä vuodesta! <3

    VastaaPoista
  2. Tosi ihana video! Varmasti ihan mahtavia muistoja sulla tuolta! :) <3

    VastaaPoista
  3. Oi miten hyvään väliin tää tulikaan! Mulla on just nyt aika isoa jännitystä päällä oman vaihdon suhteen ja nyt just on se aika kun pitää tehdä kaikki järjestelyt valmiiksi, ja sekin turhauttaa. Mutta mä sain tästä sun videosta vähän voimaa, ja en malta oottaa nyt omaa vaihtoa! Kiitos siis tästä<3

    VastaaPoista

♥ Kiitos kommentistasi! ♥