maanantai 6. maaliskuuta 2017

OLLAAN KAVEREITA JOOKOS


... niin kuin ananas ja kookos ;)


Mä rakastin pienenä ystävänkirjoja! Rakastin niitä niin paljon, että saatoin täyttää mun omiinkin kirjoihin vastauksia :D Niin tiedän tasan tarkkaan mitä ajattelin vuonna 2002, 2003 ja puoli vuotta myöhemmin 2004 puolella.


Asukuva_2

Nimeni on: Roxy 

Jotkut tosin kutsuvat minua: Poxyksi. 

Olen syntynyt vuonna: 1995

collage_1


Pienenä olin varma, että minusta tulee isona: eläinlääkäri. Harrastin paljon koirajuttuja nuorena, ja olin vielä lukiossa menossa eläinlääkikseen. Ysillä hankin sisäänpääsykirjan ja luinkin sen kannesta kanteen pari kertaa. Esteeksi tuli kuitenkin astma ja musikaali (jonka takia en ehtinyt lukea pitkää matikkaa).

Mutta isona minusta tulikin: tällainen sekoileva taiteilija :D Tulevaisuudessa (toivottavasti) vähän määrätietoisempi versio.

Täydellinen puoliso: Uskollinen, hauska ja samalla aaltopituudella oleva ihminen, jonka kanssa tunnen haluavani kokea kaikkea jännittävää mitä elämä tuo mukanaan :)


Asukuva_1


Jos saisin lisää tunteja vuorokauteen: Tekisin enemmän musiikkia ja tapaisin enemmän ystäviä. 

Harrastan nyt: Koiran lenkitystä, musiikkia, media-juttuja ja liikuntaa.

Parin lasillisen jälkeen perjantai-iltana kuuntelen Spotifystä: Happy Hits:ejä tai omaa listaa.


collage_2


Noloin TV-ohjelma josta pidän: Temptation Island. #soznotsoz

Bravuurini keittiössä (viinin lipittämistä ei lasketa): Kanapasta ♥︎

Melkein hävettää kertoa, mutta itken aina kun: koira kuolee elokuvassa. Välillä itken myös kun on liikaa stressiä ja kaikki menee pieleen (flashback to 1998 :D)


Portrait_1


Lapsuuteni lempilelu: Pikkuautot! :D Mulla on kolme veljeä, mutta hei, #fuckgendernorms. Onnellisin hetki elämässä oli kun saimme uuden automaton tai leikki-parkkihallin! Myöhemmin leikin nukeilla lähinnä ryhmäpaineesta.

Lempilelu nykyään: Mun studiokamat ♥︎

Salainen paheeni: Syön ehkä epäterveellisiä määriä porkkanoita päivässä, ja mietin välillä miten en jo ole oranssin värinen :D Mun ravitsemusterapeutti sanoi joskus "Ei nyt kukaan pysty nauttimaan kilon porkkanoita päivässä" ja istuin siinä silleen "...Hello! ✌︎ " :D


collage_3


Eikun se ihan oikea salainen paheeni: Käytän välillä Tinderiä :D Olen täydellisen tyytyväinen sinkkuelämään, mutta flippaan joka kerta kun joku mun ikäinen menee kihloihin tai puhuu lapsien hankkimisesta. Niin jäljessä! :D

Viisaus, jonka olen tähän mennessä olen oppinut: Tein joskus postauksen mun elämänviisauksista, mutta olen tähän mennessä saanut rautalankaa vääntämällä oppia, että täytyy olla armollinen itsellensä ja nauttia elämästä :) 


Portrait_2

- Roxy

14 kommenttia:

  1. Vaaau miten ihanat kuvat!♥ Tää oli huippu mahtava postaus :')

    http://jeannays.blogspot.fi/

    VastaaPoista
  2. Haha pääs pieni naurahdus kun luin postauksen alun, olin nimittäin tismalleen samanlainen pienenä. Aina sitä oli kirjoittamassa uudelleen omia vastauksia ystäväkirjaan ja yleensä perusteluna "pyh miten mä tolleen oon aatellu, oonpa ollu lapsellinen", vaikka fakta on se, että välissä oli kulunut max. puoli vuotta :D Kiva postaus muutenkin!

    http://sennura.blogspot.fi/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Haha! :D Joo siis joka kymmenes sivu oli varmasti mun omia XD
      En tiedä, mutta jostain syystä oli niin hauskaa vastata niihin! Ja kiitos ♥

      Poista
  3. Mun mielestä joskus oon klikannut itseni sun seuraajaksi, mutten ymmärrä miksi en enää ollut ?? :D Löysin pitkästä aikaa blogisi uudelleen, ihanat vapaapäivät ja hitaat aamut <3 Nyt on blogisi lukulistallani taas:) Oikein mukavia vastauksia olit tähän kirjoittanut, mäkin rakastin pienenä ystäväkirjoja niin että kirjoitin joka vuosi omaani omat vastaukset:') Harmi ettei ne enää ole säilössä:/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo mun Bloggeri tekee tota koko ajan, ja käyttäjätilit menee ihan miten sattuu -.-
      Mä löysin joku vuosi sitten ja oli kyllä huvittavaa lukemista :D

      Poista
  4. Hhah tuli porkkanoista mieleen et mä oon syöny niitä pienempänä niin paljon et oikeesti muutuin sellaseks kellertävän oranssihtavaks :D Vanhemmat paniikissa vei lääkäriin ja sielt vaan sanottiin että antakaa vähän vähemmän porkkanaa jatkossa. Mut ihania noi sun vastaukset, ja näytät tosi kauniilta noissa kuvissa!

    ♥: Linda/Revontulipalo

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Haha xD Oon kuullu yhdestä samanlaisesta tapauksesta!
      Mä söin viime vuonna niin paljon pinaattia, että mun kämppis varoitti, et voi muuttua vihreäksi. Ja oikeasti voi! :D
      Ja kiitos Linda ♥

      Poista
  5. Oi tää oli tosi kiva postaus!! :)

    VastaaPoista
  6. Ihania kuvia laitot tähän postaukseen♥ Iteki tein tän saman ja sitä oli kyl kiva tehdä. Itken myös jos koira kuolee. Sitä ei osaa oikeen selittää miks se on surullista. Lempinimi mitä susta käytetään on kyl aivan ihana!♥

    http://paula-beautyqueen.blogspot.fi/

    VastaaPoista
  7. Ihanat kuvat *_* Oot niin sairaan kaunis! Ja ystäväkirjat on ihan parasta, tykkäsin niistä itekin :) HAuskaa lukea näitä!

    VastaaPoista

♥ Kiitos kommentistasi! ♥