lauantai 11. maaliskuuta 2017

MUN SUOSIKKISARJAT


Mä en oikeasti pysty laittamaan näitä järjestykseen vaikka lista-ihmisenä sitä haluaisin tehdä. Päätän koko ajan että "Tää on kyllä se ykkönen!", mutta sitten ne toiset onkin yhtä hyviä :D Tässä on kuitenkin sarjoja (Netflixissä) joita mun mielestä pitäisi katsoa!


Prison Break 

En olisi pystynyt tähän jos olisin katsonut silloin kun tuli telkkarista. En ole koskaan ollut näin vakavasti koukussa mihinkään sarjaan! :D Heräsin, laitoin Prison Breakin päälle ja telkkari pyöri käytännössä siihen asti kun menin nukkumaan... Ihan uskomattoman koukuttava! Sarjasta saa kyllä välillä vähän ahdistusta kun on välillä niin jännittävä. Mutta niin hyvä! Ja pakko sanoa, että on se Wenworth Miller aika hyvännäköinen ;)

PB


Orange is the new black (OITNB)

Mulla on ihan mahtavat muistot tästä sarjasta, koska se toimi mun rentouttavana tekijänä pitkien työ- ja treenipäivien jälkeen kahtena kesänä. Sain sen yhden tunnin oman ajan ja ai että Odotan niin innolla seuraavaa kautta! 

OITNB



Breaking Bad (BrBa) 

On ihan sairaan hyvä! Jäin ensimmäisen kerran koukkuun abivuonna kun piti lukea pääsykokeisiin :D Toisen kerran jäin koukkuun viime vuonna, ja katsoin koko sarjan läpi 1,5 - 2 viikossa. Samalla voisin mainita, että tähän liittyvä Better Call Saul on myös tosi hyvä!

BB


New Girl 

"It's Jess!" Jessica kannusti katsomaan tätä sarjaa, ja vaikka se päähenkilö oli ihan sairaan ärsyttävä aluksi, en lopettanut katsomista ja jäin koukkuun :D Tosi leppoisa ja viihdyttävä sarja!

NewGirl


Modern Family 

On myös todella hauska ja erikoinen! Mun oli aluksi vähän vaikea tottua siihen että hahmot puhuvat suoraan kameralle. Sitten kun ymmärsin, että parhaat jutut piilee niissä "haastatteluissa", olin jo ihan rakastunut tähän sarjaan ♥

MF


Friends 

Oldie but goldie. Olen katsonut liian monta kertaa haha :D Ehkä silleen paras sarja koko maailmassa, koska on muuttunut vähän niin kuin klassikoksi. Tuun aina niin hyvälle tuulelle ja piristi monia tylsiä päiviä! :)

Friends

+ Game of Thrones HBO:ssa  

Tällä hetkellä mulla on Gilmore Girlsit työn alla, ja tykkään kyllä paljon! Mitä sarjoja te katsotte, ja mitä voisitte suositella?

- Roxy 

7 kommenttia:

  1. Okei vau, mulla on kaikki nämä mainitut sarjat mun top-listalla :-D Prison Break ehdoton ykkönen, sitten tulee Breaking Bad. Kaikki ihan uskomattoman koukuttavia sarjoja!


    www.tiia-valokuvaa.blogspot.com

    VastaaPoista
  2. Modern Family, New Girl ja Oitnb on noista myös mun suosikkeja ja Gilmore girls on kans ihan huippu sarja! Mä oon tällä hetkellä koukussa Full House nimiseen sarjaan joka on ainakin mun makuun ihan täydellinen, täynnä huumoria ja näyttelijät sopivat rooleihinsa ihan täydellisesti!

    http://iida--sofias.blogspot.fi/?m=1


    VastaaPoista
  3. Moderni perhe ja Frendit on kyllä ihan parhaita! Ja tietty Gilmore Girls kanssa! :D

    VastaaPoista
  4. Suosittelen ehdottomasti How I met your motheria! Vähän kuin frendit, mutta jotenkin sitä on jaksanut katsoa monta jaksoa putkeen kuin taas frendeihin vähän kyllästyy pitkän päälle :D Omia lemppareita on HIMYM, Frendit, Arrow, shooter... tykkään vähän sellaisesta komediasta tai toimintasarjoista :)

    VastaaPoista
  5. Prison Break on ollut myös mulle kaikista katsomistani sarjoista (joita on paljon:D) se kaikista pahiten koukuttava! Breaking Badistä tykkäsin myös, tällä hetkellä katson Hannibalia. :)

    VastaaPoista
  6. Prison Break, Modern family ja Frendit, kyllä ♥ Frendit ovat yksi suosikeistani, ai että niitä voi katsoa yhä uudelleen ja uudelleen:) Orange is the new blackia yritin kerran katsoa mutten vaan yhtään tykännyt, ei iskenyt sitten yhtän tähän likkaan! Mä katson tällä hetkellä Once upon a timeä, se on kyllä myös yksi suosikkini ♥ Mulla on muutamia niin suosikkisarjoja että voisin itsekin miettiä tällaisen poustin tekoa, näitä on kiva lukea:D

    VastaaPoista
  7. Kiva postaus! Sarja suositukset on aina tosi kivoja :-) Breaking bad on näistä ihan mun ehdoton suosikki!

    http://millatt.blogspot.fi/

    VastaaPoista

♥ Kiitos kommentistasi! ♥