perjantai 17. maaliskuuta 2017

MUN PARAS KAVERI


Tänään mun koira on ollut mulla (täällä Suomessa) tasan 5kk, ja ajattelin nyt esitellä tätä pientä partamonsteria teille :)

My dog_1


Minkä niminen koira sinulla on? Lida. Mietin myös muita nimiä, mutta koiraparka oli jo valmiiksi ihan hämillään.

Minkä rotuinen hän on? Kääpiösnautseri.

Minkä ikäinen hän on? 5,5v. neiti

Mistä koirasi on? Se on alunperin Latviasta, ja haimme luokkakavereideni kanssa Rigasta lokakuussa 2016. En tarkkaan tiedä Lidan taustaa, mutta aavistan ettei sillä ole ollut muuta kuin jalostuksellisesta ja ulkonäöllistä arvoa.

Miksi hankit tällaisen koiran? Meillä on aina ollut koira, niin tuntui liian omituiselta elää ilman koiraa. Lida sattui juuri kaipaamaan uutta kotia kun koirakuume oli pahimmillaan. Olen syvästi pentuteihtailua vastaan, ja olin jo kauan halunnut adoptoida aikuisen koiran antaakseni tällaiselle toisen mahdollisuuden.


My dog_4

Millainen luonne hänellä on? Se on erittäin läheisyydenkipeä ja tunkeileva rakkauspakkaus :D Sillä on iso tarve miellyttää, ja palvoo minua melkein häiritsevän paljon, haha!

Mikä on koirasi lempiherkku? Kaikki ruoka!! Meillä on ollut superahneita koiria, mutta Lida ansaitsisi oikeasti mitalin!

Onko koirasi tuhonnut mitään? Se on ainoastaan tuhonnut tavaroita eroahdistuksen takia, kun olen kiireessä unohtanut antaa aktivointilelua. Muistaakseni se on vain syönyt huulirasvan, laturin, lyijykynän ja silppunut vähän nenäliinoja :D

Onko koirasi leikkisä? Ei oikeastaan. Kun se tuli mulle, se ei ymmärtänyt lelujen merkitystä. Sillä ei myöskään ole kiinnostusta leikkiä muiden koirien kanssa, paitsi jos vastaan tulee flirttaava poika ;)

Tuleeko toimeen muiden koirien kanssa? Kyllä, jos toinen osapuoli on mukava. Sitä ne ei aina ole... :( Mun vanhempien koira ei yhtään tykkää Lidasta, mikä on tosi harmi...

My dog_2

Missä koirasi nukkuu? Omassa korissa.

Mikä on koirasi lempilelu? Pinkki possu jonka saimme kaverilta joululahjaksi. Rakastaa sitä niin paljon, että on aiheuttanut possuongelmia :D

Jos pöydälle on jäänyt ruokaa, mitä hän tekee? Varmasti söisi. Mutta kun on omistanut koiria 20v, kämpän skannaus kuuluu automaattisesti lähtörutiineihin :D

Tykkääkö koirasi uida? En itse asiassa vielä tiedä. Mutta tavalla millä se välttelee pieniäkin lätäköitä, en usko että Lidasta tulee seuraava Michael Phelps ;D

Mikä olisi koirasi täydellinen päivä? Istuisi varmasti sylissä 24/7. Tyypillisesti, en usko että pahastuisi ylisuurista ruoka-annoksista ja metsälenkeistä.


My dog_3


Vaikeinta koirassasi on? Vaikeinta koirassani on ehkä sen eroahdistus. Kun istun koulussa, tunnen syyllisyyttä siitä, että tyyppi tuijottaa ovea joka sekuntti. Työni takia se joutuu välillä olemaan hoidossa, ja hoitopaikkojen järjestely on välillä stressaava. En kuitenkaan olisi koskaan hankkinut tätä perheenlisäystä jos tietäisin, ettei olisi ketään johon kääntyä näissä erikoistilanteissa. (Ilmoittaudu lisähoitajaksi tästä XD)

Parasta koirassasi on? Lista on todella pitkä, mutta pähkinänkuoressa se on mukavin, tervein ja helpoin koira jonka olen koskaan omistanut. Mainio esimerkki siitä, että yhden roska on toisen aarre ♥︎


Onko teillä koiria, tai haluaisitteko hankkia? :)

- Roxy 

6 kommenttia:

  1. Aivan ihana, suloinen karvavauva sulla♥ Meillä on aina ollu koira ja viimeset kaksi ovat olleet Espanjan kulkukoiria. Molemmat aivan suloisia! Nyt kun mulla on oma koti nii täällä on vähän yksinäistä kun ei oo karvaista kaveria vieressä. Iltasin aina kattelen noita Espanjan kulkukoiria ja harkitsen suuresti yhden adoptoimista

    VastaaPoista
  2. Voi miten hellyyttävän söpöt kuvat!♥ Xx

    VastaaPoista
  3. Oii ihana pikkuinen <3 Oottepa söpösiä yhdessä : 3

    VastaaPoista
  4. Ihana koira sulla! Porukoillani on ranskanbulldog, joka omistaa pohjattoman vatsan ja voisi syödä koko ajan :D Koirat ovat ihania ja olen itsekin alkanut haaveilla koiran hankkimisesta sitten kun olen valmistunut <3

    VastaaPoista
  5. Aivan suloisia kuvia teistä! <3

    VastaaPoista
  6. Voi miten ihana postaus ja ihana vauva! ❤ mäkin haluan oman karvapalleron nythetipaikalla :D

    Sanna / pannariblogi.blogspot.fi

    VastaaPoista

♥ Kiitos kommentistasi! ♥