perjantai 17. helmikuuta 2017

MUN 5 PAHINTA TAPAA


collage5

1. Kiroilen.
Äiti miettii välillä jos kasvatti tytön vai merimiehen. Tutkimukset sanovat, että rehelliset ihmiset kiroilevat muita useammin, ja haluan varmuudella syyttää mun huonoa tapaa tästä. Yritän todellakin päästä tästä paheesta :D

2. Jätän kaapinovia auki.
Mun vanhassa asunnossa oli vielä tiskikone joka helposti jäi auki. Lähetin kerran panoramakuvan kämppikselle kun tajusin, että joka ikinen kaappi ja luukku oli jäänyt auki, ja sain vastaukseks "Ai nytkö olet vasta huomannut? XD"

3. En aina esittäydy. 
Olen välillä ihan liian kiusaantunut. Varsinkin tilanteessa missä kukaan ei kuitenkaan muista tai välitä toisten nimistä. Tai jos kaverien vanhemmat törmäävät heidän kavereihin. En vielä 21 vuodessa ole selvittänyt missä raja menee, että vain yksinkertaisesti odotat vuoroa esittäytyä, ja missä kohtaa jo olet se töykeä tyyppi ilman tapoja :D


collage4

4. Jätän aamiaisen väliin.  
Ja sitten lounaskin helposti venähtää, ja välillä onkin jo ilta kun mietin miksi onkin vähän nälkä.

5. Olen suullisesti loukkaava mun rakkaille. 
Kavereita täytyy kohdella kauniisti, ja välillä ne ottavat minua liian vakavasti. Mutta olen aina sanonut, että he voivat ottaa sen kohteliaisuutena (hello buttfaces). En loukkaa ihmisiä joista en todella, todella tykkää. Mun host sisko sanoi mulle kun lähdin, että se jäi ikävöimään sitä. "I knew we were real sisters from how verbally abusive we were ♥︎"  Ainiin, ja kutsun mun koiraa mangustiksi. Rakkaudella ♥︎

Millaisia pahoja tapoja sulla on? Ja onko jokin näistä listallasi? ;) 

- Roxy 

8 kommenttia:

  1. Mulla on sama juttu että kiroilen paljon! Mut jotenkin joidenkin ihmisten suusta kiroilu ei edes hätkäytä ku se tuntuu niin kuuluvan niiden persoonaan! :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. On niin vaikeeta päästä siitä eroon :D Ja niin munkin mielestä! Mutta saan usein kuulla "ettei noin sievän tytön suuhun tuollaiset sovi" ... :D Noh..

      Poista
  2. Haha, eikös rehellisyys ole ihan hyvä asia? :D ja joo, mullakin jää ovien sulkemiset ja esittäytymiset aina vähän heitteille, enkä yksinkertaisesti osaa syödä aamupalaa. Joskus, kun herää muutenkin myöhään eikä ole syötävää/jaksa laittaa, huomaa sitä neljän aikaan päivällä, että pitäisi ehkä syödäkin jotain :D

    VastaaPoista
  3. Aloin miettimään tota esittäytymishommaa ja tajusin, että enpä mäkään ikinä oikein handlaa tota esittäytymistä :-D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Siis en tajua, on niin kiusallista välillä.. vaikka olen yleisesti tosi sosiaalinen ihminen! :D

      Poista
  4. Kuulostipas tutulta jokainen kohta, haha!
    Mistä sä oikein keksit näitä postausideoita? Sun postaukset on aina niin kivoja ja tulee itselle lisää inspiraatiota kirjoittamiseen :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. haha mahtavaa etten ole ainoa! :D
      En oikeastaan tiedä; keksin vain jotenkin :) Kiva että tykkäät!

      Poista

♥ Kiitos kommentistasi! ♥