maanantai 20. helmikuuta 2017

MITÄ IHMETTÄ TAPAHTUI?


Change is hard at first, messy in the middle, and gorgeous at the end.

Niin mitä meninkään tekemään...? Sitä minäkin vähän ihmettelen :D Mut valittiin hiusmalliksi ja tässä nyt sitten ollaan.. Ei sovittu mistään blondista kohdista, eikä todellakaan mistään otsatukasta :D 



Tämähän oli kaikkea muuta kuin rento kampaankäynti, mutta sen olin vähän aavistanutkin. Musiikki tykytti sillä aikaa kun mun hiuksia leikattiin lavalla yleisön edessä, ja yhtäkkiä näin miten sellainen reilu 30cm lentää lattialle, vaikka sanottiin että maksimissaan 10 cm lähtisi :D Enhän voinut muuta kuin ajatella ettei niitä hiuksia liimallakaan saa lattialta takaisin, ja keskittyä siihen, etten flippaisi siinä yleisön edessä. Itsehän olin tähän lähtenyt mukaan, vaikkei sovitusta oikein pidetty kiinni. 




Alan pikkuhiljaa tottumaan näihin hiuksiin, ja oli tavallaan ihan kivaa, että jollain toisella oli täysi valta omasta ulkonäöstä. Olen enemmän tai vähemmän käynyt samalla kampaajalla koko elämäni, ja tarkoituksetta päätynyt näyttämään aika samanlaiselta joka kerta :D Niin nyt sain ainakin todellista vaihtelua! Loppujen lopuksi - ne ovat vain hiuksia jotka kasvavat takaisin... Saattaa mennä pari vuotta, mutta...silti ':D

Oletteko koskaan tehneet täyden muodonmuutoksen? :D

- Roxy 

7 kommenttia:

  1. Hiusmallina ollessa tukka oli aina ihan minkävärinen tahansa :D Tosin onneksi ikinä ei lähtenyt kovinkaan paljoa lettiä :D

    VastaaPoista
  2. Vau, näyttää tosi hyvältä! :) mää leikkasin pari vuotta sitte mun tosi pitkät hiukset ihan lyhyiksi, jonnekkin olkapäälle ulottuviksi tai vähän vielä lyhyemmiksikin, joten muodonmuutos oli aika valtava. :-D viihdyin kyllä niissä lyhyissäkin hiuksissa mutta kuitenkin koin että pitkät on enemmän mun juttu, joten päätin kasvattaa hiukset takasi pitkiksi. Ja hyvin nuo on takasi kasvanutkin, nyt mun hiukset on nimittäin jo suunilleen samanmittaset ku ennen sitä leikkaamista.

    VastaaPoista
  3. Olisi kyllä todella hauskaa istahtaa kampaajan penkkiin ja antaa täysin vapaat kädet :D Tottakai siinä on riskinsä, mutta onneksi hiukset ovat kumminkin uusiutuva luonnovara. Mutta omasta mielestä todella upea ja erilainen lopputulos! Näyttää hyvältä ♥

    VastaaPoista
  4. Noi hiukset näyttää kivalta! ♥ Mä en kyllä ikimaailmassa uskaltautuis hiusmalliksi, oon niin stressaantunut aina kun joku muu koskee mun hiuksiin aikeinaan värjätä tai leikata! :D Mut jos uskaltautuis, niin olis varmaan tosiaan hauskaa vaihtelua, että joku toinen saa vapaat kädet ja voi tehä ihan total makeoverin sun tukalle :D

    VastaaPoista
  5. Onneksi lopputulos näyttää sopivan sulle hyvin! Itse en kyllä uskaltaisi mennä hiusmalliksi juuri siksi et pelottaa, jos tuleekin jotain ihan muuta kuin sovittu :'D joskus oon kyllä ihan omasta halustani tehnyt melko radikaalejakin hiusmuutoksia, mutta nyt aikuisena oon pysytellyt aika maltillisissa muutoksissa :D

    VastaaPoista
  6. Nuo hiukset näyttää kyllä hyvältä! :) Haluaisin itsekin ehkä joskus repäistä ja antaa jonkun leikata hiukseni reilummin lyhyiksi, esim. long bob-malli kiinnostaisi, mutta uskallus puuttuu.. :D

    http://kanervaneuvonen.blogspot.fi/

    VastaaPoista
  7. en ole itse tehnyt mitään radikaaleja muutoksia, kun pitkiin hiuksiin ne kauhistuttaa, mutta toi sun look näyttää kyllä tosi hyvältä! :)

    VastaaPoista

♥ Kiitos kommentistasi! ♥