tiistai 17. tammikuuta 2017

OLEN SANATON


Olen sanaton.

Olen sanaton siitä miten paljon iloa kaksi Muumimukia voi ostaa minulle. Olen sanaton siitä miten olet aina yhtä iloinen siitä että herään, tulen kotiin tai edes takaisin vessasta. Olen sanaton siitä, että nousen aamuina joina en olisi liikahtanutkaan sängystä ilman sinua. 

IMG_4388

Olen sanaton siitä että mun asunto on aina siivottu ettet söisi kaikkea kun olen poissa. Olen sanaton siitä että oikeasti ikävöit mua niin paljon, että vietät sun päiviä tuijottamalla ovea toivossa, että kuulisit mun askelia kohti ovea. 

Olen sanaton siitä vastuusta jonka toit mukanasi. Niistä tyhmistä tai merkityksettömistä jutuista joita varmasti tekisin jos en joutuisi tulemaan kotiin sun luo. 

IMG_4387

Olen sanaton siitä että olen tehnyt jotain hyvää. Siitä että voin hyvin mielin tuntea, että jokainen päivä jona asut luonani on potenssiin kymmenen verrattuna siihen missä olet ollut. 

Olen sanaton siitä tunteesta, että olen oikeasti kaikki kaikessa sinulle. 

IMG_4394

Olen sanaton siitä, että olet oppimassa että sinua onkin mahdollista rakastaa. Etkä todellakaan ole ainoa. Siksi me ollaan paras pari. Ja vaikka luulinkin että olen sanaton, en sun takia sitten oikeasti ollut. Niin tämä on vasta alku.

Sinä ja minä ♥︎ 


- Roxy 

17 kommenttia:

  1. Ihania kuvia <3 onpa todella söpö koira :)

    VastaaPoista
  2. Tosi ihana postaus ja kuvat ovat niin söpöjä!
    http://mahdollisestiehka.blogspot.fi/

    VastaaPoista
  3. Kauniisti toteutettu poistaus😍 Ja ihama koira sulla!

    toverit.blogspot.com

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos Olga! Se on, ja muuttuu ihanammaksi joka päivä ♥

      Poista
  4. Moikka! Voi miten suloinen teksti ja kuvat tekstin kera!

    VastaaPoista
  5. Ihana :) koirat tuo kyllä niin paljon iloa ja sisältöä elämään ❤

    VastaaPoista
  6. Voi mikä ihana postaus ja ihanasti kirjoitettu ❤ ja aika suloinen kämppiskin :3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos Sanna! ♥︎ Vaikka entisessä kämppiksessä ei ollut paljon vikoja, tämä onkin yksi erikoinen :)

      Poista
  7. Voi vitsit, huomasin nyt vasta kuinka hieno sun banneri on!
    Ja sulla on kyllä ihan käsittämättömän ihanat kirjoittamis taidot ♥

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ihanaa, että huomasit :)
      Ja kiitos! Ilahduin kovasti sun kommentista! :) ♥︎

      Poista

♥ Kiitos kommentistasi! ♥