torstai 26. tammikuuta 2017

EI NIIN SUOSITTUJA MIELIPITEITÄ


Olen tänä päivänä aika hiljainen ja varovainen mun mielipiteiden kanssa, koska olen nuorempana saattanut päästellä sammakoita suusta hetkinä jolloin ei olisi pitänyt :D Kavereiden kanssa pystyy toki elämään täysin sensuroimatonta arkea, mutta ajattelin ottaa tauon hiljaisuudesta ja paljastaa omia mielipiteitä joita ollaan ihmetelty tässä vuosien varrella! 

DSC_7881

» Beyoncé ei ole niin mahtava.
Onhan hän upea, kaunis ja hyvä laulaja, mutta (mielestäni) on olemassa niin paljon parempia lauluääniä maailmassa. Ja esim 7/11 on vähän outo biisi (puhumattakaan videosta) :D

» Lion King on paljon parempi kuin Frozen. Uskon, että tämä keskustelu on ollut tulisempi mun vahtimien lasten kanssa - but oh boy was there a debate :D Muutenkin Mulan on mielestäni paljon parempi esikuva pienille tytöille kuin esimerkiksi Elsa.


DSC_7884


» Pizza on vähän yliarvostettu. Ehkä se johtuu mun osalta siitä, etten enää koskaan saa maistaa "oikeeta" pizzaa, vaan pelkästään kuivia ja kovia gluteenittomia pizzapohjia. Mutta ennen keliakiaa, pizza muistutti enemmän sellaista krapularuokaa jossa oli ihan liikaa rasvaa ja suolaa mun mieleen :D

» En varmasti lähtisi treffeille, vaikka kaikki 1D ja 5sos:in jäsenet pyytäisivät. Tai no ehkä, mutta en ole koskaan ollut sitä mieltä, että kukaan niistä on ylitsepääsemättömän hyvännäköinen tai mukavan oloinen :D Vaikuttavat hieman ylimielisiltä... Eihän tässä ole pelkoa, että tämä tapahtuisi :D Mutta silti!


DSC_7879

Ja jos jatketaan näillä julkkiksilla, niin...

» En ole koskaan ymmärtänyt Ryan Goslingin hypetystä. On se hyvännäköinen, mutta ei niiin hyvännäköinen :D

DSC_7878
Kuvat: Vera K.  jälkikäsittely: RoxyM

» En tykkää joulusta yhtä paljon kuin esimerkiksi juhannuksesta ja vapusta. Joulu on jotenkin niin stressaava ja kaupallistunut. Mulla on ollu ihan mahtava juhannus nyt 5 vuotta peräkkäin, hyvällä ruoalla ja seuralla keskellä mun lempivuodenaikaa :) All I need.

» Suklaa on myös vähän yliarvostettua. Jep, I said it. Voihan sitä syödä, mutta... On olemassa niin paljon parempia kaloripommeja :D Tykkään ottaa yhen palan tai kaksi oikein tummaa suklaata, mutta... ei. Syön melkein mieluummin kukkakaaliriisiä XD


Onko joku samaa mieltä jostakin näistä? :D 
Ja millainen mielipidepostaus kiinnostaisi jatkossa?


- Roxy 

20 kommenttia:

  1. Samaa mieltä _ihan_ jokaisesta. :DD

    VastaaPoista
  2. Haha nää oli kyl hyviä! Paitsi suklaa on kyllä 6/5 :DD
    Jään seurailemaan!

    aveclotta.blogspot.fi

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos Lotta :D No joo, jotkut suklaat joskus ;)
      Ja tervetuloa joukkoon :) Käyn katsomassa sunkin blogin!

      Poista
  3. lähes samaa mieltä, paits että tykkään joulusta ja suklaasta! :D tälläset postaukset on superkivoja!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos Aino! :) Tykkäänhän mä molemmista, mutten ehkä yhtä paljon kuin muut :)

      Poista
  4. Nää postaukset on ihan parhaita!:D
    Voin samastua suhun tossa Ryan Gosling-hypetyksessä ja siinä ettei se Frozen nyt niiiin hyvä ole:D

    Suklaa kohtaan en pysty samastumaan, sillä rakastan yli kaiken suklaata, mutta voin kuvitella ihmisten reaktiot kun sanot ton:D Itse en nimittäin esim tykkää jäätelöstä, se tuntuu musta yliarvostetulta ja porukka on aina siihen että "Mitä ihmettä??".XD

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos Sofia :)
      No niin on kyl välil :D "Mikä sua vaivaa?!" XD

      Poista
  5. Tosi kiva postaus!! Samaa mieltä melkenpä joka kohdasta- ite vaan rakastan pizzaa ja sitä on kyllä tullut syötyä ihan liikaa jossain vaiheess, ehkä tulee jopa jo korvista :'D Joulu on ihanaa aikaa, mutta kyllä muutkin "juhlat". En oikein osaa laittaa niitä paremmuusjärjestykseen :)

    millatt.blogspot.fi

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos Milla :) Joo niin mullakin. Voi just olla että jonain vuonna on ollut joku pyhä yllättävän hyvä :)

      Poista
  6. Oon kyllä jokseenkin samaa mieltä suurimmasta osasta :D ihania kuvia muuten ❤

    http://pannariblogi.blogspot.fi

    VastaaPoista
  7. Munkin mielestä pizza on ihan liian yliarvostettua :'D ! En oo oikeen koskaan tykännyt kun tasan yhdestä gluteenittomasta pizzasta :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo, en kyllä koskaan haluaisi syödä esim joka päivä (kuten jotkut xD)..
      Uuh kerro ihmeessä mikä gton pizza on kyseessä! :O

      Poista
  8. Voin samaistua kaikkiin, mutta suklaa on kyllä mun mielestäni (lähes) parasta maailmassa, joten sitä en voi allekirjoittaa! Mutta etenkin tuo Frozen-kohta; mustakin niin monet muut Disney-elokuvat ovat paljon parempia kuin se. Keksin tähän hätään aika monta muutakin hyvää naispuolista esikuvaa kuin vain ja ainoastaan se saakelin Elsa... :D Kuten nyt vaikka Mulan, Esmeralda, Belle, Nala vaikka onkin leijona, Pocahontas ja Jasmine.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joskus suklaa on kuin lahja universiumille. Mutta olen kuitenkin vähättelevä suurimman osan ajasta XD
      Olen ihan samaa mieltä! Mulan oli noista naishahmoista keskeisin mun lapsuuden aikana, ja ajattelin kyllä silloin, että onpas sillä naisella sisua!

      Poista
  9. Haha, mä oon suurimmasta osasta taas erimieltä:D Mutta on just ihanaa et ihmisillä on niin erilaisia mielipiteitä ja että ne voi tuoda julki!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. :D Mä tykkään myös! On ihanaa kun voi olla niin eri mieltä niin jotenkin tavallisista ja "harmittomista" asioista :)

      Poista
  10. Aika sama juttu sekä pizzan että suklaan suhteen! Kaikki aina kauhistelee, jos menee sanomaan, ettei tykkää niistä :'D

    VastaaPoista
  11. Hahah samaistuin kyl tosi moneen kohtaan! Oon aina kanssa ajatellut että mitä ihmeellistä beyoncessa ja ryan goslingissa on..? XD

    VastaaPoista

♥ Kiitos kommentistasi! ♥