tiistai 20. joulukuuta 2016

MUN ISOIMMAT TOIVEET


Aion nyt tehdä "Roxyt" ja olla vähän sentimentaalinen - olen pahoillani :D Meidän perheessä ei ehkä juhlita joulua samalla tavalla kuin muissa perheissä. Meillä on sääntökin tänä jouluna: vain yksi lahja per nuppi, koska ollaan kyllästyneitä siihen stressiin. Joka vuosi on  käynyt niin, että juostaan paniikissa ristiin rastiin kauppakeskuksessa edeltävänä iltana :D 

En sano, että massiivinen määrä joululahjoja ja kaikki hömpötys olisi väärin - olen kokenut sen ääripäänkin (vaihdon aikana). Mulle joulu on kuitenkin lähinnä sitä rauhallista ja stressitöntä aikaa niiden rakkaiden kanssa jotka kestävät mua vuoden kaikkina muina päivinä, ilman sitä kaupallista paskaa. Sain oivalluksen sinä hetkenä kun sukulainen kysyi multa toivelistaa. Vaikka oikeasti ehkä tarvitsisin uuden tehosekoittimen ja hiustenkuivaajan, mä en sanonut mitään, koska olen oikeasti vähän hemmoteltu tavaroiden suhteen. Mä haluan vain, että hän tulee joulupuurolle että nähtäisiin taas pitkästä aikaa.




Klipit ovat hetkistä joina olen ollut ihan naurettavan iloinen. Ihan kuten minä, niissäkään ei ole mitään järkeä. Kiitos että olette olemassa ♥︎

- Roxy 

12 kommenttia:

  1. Olipas ihana video! Sulla on kyllä niin kaunis ääni ♥

    Myös mun mielestä joulun kuuluisi olla stressivapaata aikaa, jonka voi viettää perheen, sukulaisten ja ystävien kanssa. Ei ole väärin hössöttää joulusta, mutta itse koen asian niin, että mitä vähemmän stressaa ja hössöttää lahjoista ja muista jouluasioista, sen paremmalta myös itsestään tuntuu :)

    VastaaPoista
  2. Naw so cute video ♥ + helt sika kiva o se dendä skjortan i använding :-D!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Tack ♥ o I bet, men den e påriktit fin! :) så tacktack

      Poista
  3. Huh miten upea sää oot laulaan! :33 Meillä on aina vähä stressiä joulun aikaan, mut se ite aatto on silti ihanan rauhallinen ja vietetään se perheen kans naureskellen ja höpötellen. :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi ihana kommentti, kiitos! ♥
      Kuulostaa kyllä täydelliseltä joululta!

      Poista
  4. ihan paras biisi ja hyvin lauloit sen! :) ♥

    VastaaPoista
  5. Ihana video! Ihailen edelleenkin sun mieletöntä ääntä ❤

    VastaaPoista
  6. Sulla on ihan mielettömän sulonen ääni! ♥ Hyvää joulua! :)

    VastaaPoista

♥ Kiitos kommentistasi! ♥