maanantai 12. joulukuuta 2016

MULLA ON POSSUONGELMIA


Tiedättekö sen hetken kun joku kysyy mitä on puuhaillut viime aikoina, ja yhtäkkiä koko kalenterin sisältö ja muisti menneistä päivistä vain katoaa? :D Ei? No sitten olen seniili tai aikaisin dementoitu 21 - vuotias... Goals much ♥︎

No ei :D Mutta vastaus on mun kohdalla yleensä koulu ja Netflix, vaikka arkeen tietty mahtuu kaikkea muutakin. 

Kollaasi blogi 2
                     1.                                                                                              2.                                                             3. 

1. Hymy. Vaikka yksi asia on ajoittain tehnyt arjesta vähän hankalan, olen ollut aika hyvällä tuulella ja kohdannut montakin pelkoa viime aikoina. Turn lemons into lemonade :) 

2. Stressi. Olen aika justiinsa aloittanut uuden työn missä viihdyn ihan hyvin. Välillä tulee kuitenkin purtua huulta kun saa pelaa palapeliä jotta koulu, koira ja työt ulkomailla onnistuisi. Onneksi mulla on mahtava perhe joka auttaa minua näinä kaaos-aikoina :D Ajanpuutteen takia blogi on ehkä ollut vähän hiljaisempi kuin tavallisesti tähän aikaan vuodesta. 

3. Turku. (Vaikka tuleekin nyt vähän väärässä järjestyksessä) olin taas Glöggrundanilla Turussa. Oli ihan sairaan kivaa, varsinkin kun pääsin asumaan Adden luo. Tajuttiin, ettei olla nähty vuoteen!! Olisin ehtinyt olla vaikka vaihdossa sillä aikaa... Ihan järkyttävää. Tein tänä vuonna maisteritutkinnon ja illan meno olikin sen mukaan että oli juonut viinilasin ja 12 shottia... Jess hei :D


Kollaasi blogi 1
                                   4.                                                                            5.                                                                                        6.  

4. Koti. Olen välillä ollut epäsosiaalinen erakko joka ryntää kotiin heti kun saa mahdollisuuden. Osittainhan se johtuu siitä että koira täytyy viedä ulos, mutta jumitun helposti tekemään kaikkea turhaa.  

5. Koulu. Moni kysyy, varsinkin sen takia kun olen vaihtanut alaa ihan täysin, että miten siellä menee. Olen jossain vaiheessa postaamassa vähän tekstiä siitä, mutta pähkinänkuoressa olen iloinen mun päätöksestä, ja viihdyn uudessa luokassa oikein hyvin. Tällä kertaa voin oikeasti tarkoittaa sitä, että viihdyn mun opinnoissa, eikä pelkästään sanoa, jotta mummo olisi tyytyväinen. 

6. Kemiönsaaren helmet. Tuli sellainen viikonloppu, että peruin työvuoron ja ryntäsin Kemiönsaarelle sinä hetkenä kun sain tietää, että Jessica tulee pikavisiitille Espanjasta. On ollut tosi tyhjä olo kun toinen on vaihdossa, eikä me muutenkaan asuta enää samassa kaupungissakaan. Mutta onpahan jotain mitä ikävöidä  ♥︎

Kollaasi blogi 3
                                7.                                                                                       8.                                                                              9.

7. Kemiönsaaren helmiin kuuluu myös heppaseni Vasco. Sain myös ajaa autoa tallille monta kertaa, joka on ihan hyvä juttu. Tuli taas todettua Riika-reissun aikana, ettei se kaksi ajokertaa vuodessa tee minusta mitään varsinaista ammattikuskia ':D

8. Lida. Lukijani varmasti tietää, että adoptoin aikuisen kääpiösnautserin lokakuussa. Olen muutaman kerran miettinyt, ettei varmasti ole helppoa olla mun koira :D Juhlimme mm. kuvan mukaan halloweenia vähän myöhässä, koska Lida oli ihan täydellinen unicorn-Hercule Poirot *o* Odotan niiin sitä että sen turkki olisi tarpeeksi kypsä että saan vietyä tuota partamummoa nypittäväksi haha :D 

9. Kaksi lemmikkiä. Tiedättekö, kun lapsille tuodaan synttärijuhliin lahjaksi jotain todella kovaäänisiä tai ärsyttäviä leluja, ja vanhemmat kerrassaan rakastaa tätä antoisaa henkilöä sen jälkeen? :D En itse tällä hetkellä ole varma, että onko minulla yksi vai kaksi lemmikkiä... Lida sai vähän aikaisen joululahjan Addelta enkä osaa päättää, jos olen onnellinen siitä että se rakastaa tätä lelua, tai  jos aion puhkaista ilmat pihalle ettei se enää vingu XD 

En oikein tiedä Lidan taustasta, mutta nähtävästi se ei ainakaan ole päässyt leikkimään leluilla elämänsä aikana. Ei ainakaan ymmärtänyt mitä niillä tehdään. Koira on kuitenkin pienen opastuksen jälkeen ihan onnessaan, niin täytyyhän minunkin olla iloinen (vaikka possu on pakko joutua jäähylle muutaman kerran päivässä :D). 

Mitäs teille kuuluu?  Joulustressiä? :D Toivon ettei ole possu-ongelmia ainakaan  ':D 

- Roxy 

1 kommentti:

  1. Joulustressi alkaa olemaan jo kohillaan, pitäisi
    paketoida monta pikkupakettia :D

    Hyvä postaus!

    Michaela
    http://halfwaythere2.blogspot.fi/

    VastaaPoista

♥ Kiitos kommentistasi! ♥