perjantai 16. joulukuuta 2016

MÄ VAIN VIHAAN SITÄ KYSYMYSTÄ


Mikä sun nimi olisi ollut jos olisit poika? 
Felix.

Minkä nimen antaisit sinun tyttärelle? 
Ei hajuakaan. Nuorempana halusin Kida nimisen tytön, enkä tiedä miksi. Onhan se aika outo nimi, mutta niin on Roxykin :D

Oletko koskaan ollut auto onnettomuudessa? 
Kyllä, kahdessa oikeastaan. Ihan pienenä, jolloin mun vauvaistuimen turvavyöt aukesivat, ja toisessa bussikolarissa jolloin löin mun pään aika pahasti. Lääkäri sanoi, että mun naama olisi murskautunut sirpaleiksi jos tanko olisi osunut 1cm ylemmäs. Fun fact ':D


Untitled


Mikä on oudoin prank-call jonka olet tehnyt? 
Soitimme kerran veljeni kanssa meidän mummolle ja huijattiin että se oli voittanut pakastimen. Luulimme että se meni lankaan, mutta meillä taitaakin olla maailman paras mummo :D ... ja meillä vähän outo huumorintaju.

Mihin kysymykseen vihaat vastata? 
Mulla on muutama näitä. Vaihdon aikana vihasin kysymystä "Mitä mieltä olet meidän maasta?" ja sen jälkeen "Millainen vaihto sinulla oli?". "Oletko varma että olet täysin suomalainen?"... Ja kysymyksiä liittyen sitä, miksi näytän niin nuorelta, ja miksi mulla on niin erikoinen nimi.

Mikä on pisin aikasi valveilla? 
Taisi olla lähemmäs kaksi vuorokautta abi-vuonna Janican kanssa. Hyi helvetti, ei koskaan enää..!


Untitled

Mitkä ovat sun lempinimet? 
Roxy on oikeastaan jo lempinimi, mutta moni kutsuu minua Poxyksi. Kutsuin itseäni Kokkiks pienenä ja jostain syystä mun äiti välillä kutsuu mua Wokki Wihannekseksi XD Don't ask... 

Syötkö aamiaista joka päivä?
En todellakaan.

Oletko uskonnollinen?
En.

- Roxy 

3 kommenttia:

  1. Joo deva nog när vi vaka.. huhhuh :-) Super söta bilder!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo alltså fyfan :-D Never again. But still happy it was with you ♥

      Poista
  2. Tosi kiva postaus! Toteutin tämän myös itse blogiini, laitan alle linkin jos haluat käydä tsekkaamassa :) ♥

    http://iida--sofias.blogspot.fi/2016/12/sunnuntai-hopottelya.html

    VastaaPoista

♥ Kiitos kommentistasi! ♥