tiistai 27. joulukuuta 2016

2016


Ajattelin jakaa teidän kanssanne perinteisen vuosikatsastuksen :) Tuleehan sitä vuoden lopussa mietittyä mitä on oikein tullut sekoiltua vuoden aikana, ja voin kyllä sanoa, että sellaista on ollut paljon tänä vuonna ':-D

Vuonna 2016...



... hain uuteen koulutukseen * . Olin jo pari kuukautta pohtinut alanvaihtoa, koska opinnot ei oikein natsannut. Olin saanut oivalluksen, etten oikeasti halua erityisopettajaksi.

... muutin Vaasasta *. Ihan sokeasti ilman varmaa suunnitelmaa, mä suuntasin takaisin Helsinkiin, missä mulla oli paremmat mahdollisuudet selvittää tulevaisuutta.

... värjäsin hiukset. Uskalsin ensimmäistä kertaa kokeilla blondeja hiukseja, eikä ne ollut niinkään kamalia :D  

... sain uuden opiskelupaikan *. Tulihan se sieltä, vaikka stressasin tietämättömyydessä aivan liian kauan :D Siinä ehtikin tapahtua niin, että koulu oli kadottanut mun pääsykokeita ja näin :D Pääsin kuitenkin just siihen mihin olin halunnutkin.

... muutin yksiöön *. Hyvin mutkikkaan matkan jälkeen, sain itselleni aivan upean asunnon ihanalta paikalta.
2016 _ recap_2
... olin ensimmäistä kertaa ulkomailla vaihdon jälkeen. Oli niin ihanaa istua lentokoneessa pitkästä aikaa! Kävimme siis Janican kanssa Ranskassa, Italiassa ja Monacossa. Niin stressaavan ja kamalan kesän päätteeksi, se oli just mitä tarvitsin.

... mun coveria soitettiin radiossa Rotterdamissa. Taitaa vieläkin olla kuunneltavissa (klick) jossain suunnilleen 00:46:00. En vieläkään tarkalleen tiedä mitä ne sanovat (vaikka puhuvat minusta jotain 10 minuuttia) mutta silti - aika siistiä saada viestiä DJ:ltä :)

Muutenkin aloin panostaa vähän enemmän musiikkiin. Tai aloin panostamaan ajatukseen, että voisin jatkossa panostaa vähän enemmän :D Saa nähdä mitä tulee tehtyä ensi vuonna, koska olen kyllä saanut aika houkuttelevia tarjouksia.

... sain uuden työpaikan. Tai kaksi, itse asiassa. Such a workaholic haha :-D Mut hei, work hard, play hard.

... hankin koiran. Olen niin iloinen siitä! Meillä oli myös ihan mahtava roadtrip kun kävimme hakemassa Lidan Latviasta kolmen luokkakaverin kanssa.


Credz to Jasu, my friend ♥︎

Onhan tämä vuosi ollut todella rankka, vaikka nimetyt asiat ovat aivan mahtavia. En ihan positiivisuuteni vuoksi ala luettelemaan kaikkia pohjanoteerauksia, mutta olen kiitollinen mun lukijoille taas yhdestä vuodesta jolloin olen saanut jakaa kanssanne kaikkia ihania asioita elämässä :)


- Roxy

4 kommenttia:

  1. Ihana video, ja hyvää uutta vuotta! <3

    VastaaPoista
  2. Mahtava tuo video ja tekstisi ovat olleet hyvin monipuolisia vuoden aikana♥ Ihanaa uutta vuotta sinulle!:)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Oi Jenni, ihana kuulla! :) ♥ Onnellista uutta vuotta sinnekin! :-*

      Poista

♥ Kiitos kommentistasi! ♥