torstai 24. marraskuuta 2016

VALEHTELEN TEILLE


Mä näyttelin koulussa meidän psykoottisessa lyhytelokuvassa, ja jälkituotannon aikana mun luokkakaveri sanoi läpällä: "En kyllä uskalla olla Roxyn kanssa enää tekemisissä, koska sen naamasta ei näy jos se valehtelee" :D

Olen näytellyt jonkun verran elämäni aikana, ja voihan se olla totta, että olen hyvä valehtelija..? Niin eiköhän testata!



Eli tässä vielä valhe-vaihtoehdot:

1. Pelkään ukkosta
2. Rakastan Friends-sarjaa
3. Asun nykyään ilman kämppistä
4. Mulla on vain Suomen kansalaisuus
5. Mulla meni jalka poikki 1,5 vuotiaana

Mikä näistä on valhe? ;) Olisi myös kiinnostavaa kuulla miksi te luulette niin! 

- Roxy 

4 kommenttia:

  1. Aika jännä postaus! Hieman erilaisempi kuin muut :D Mun mielestä kaikki nuo vaihtoehdot kuulostivat ihan... "aidoilta" enkä oikeasti oo varma, mikä niistä voisi olla valhe. Veikkaan kuitenkin numero kakkosta (2)! Aattelin, että sen on pakko olla valhe, koska ei kaikki nyt voi oikeasti tykätä siitä sarjasta! Ei vaan voi :D Mä en tykkää niistä yhtään niin heitin aika intuitiolla tuon... Saa nähdä, menikö ihan vituilleen tää mun valinta!

    VastaaPoista
  2. Tämä oli todella hauska ja erilainen postaus. Tykkäsin todella paljon. Susta on kyllä erittäin vaikea sanoa, milloin valehtelet, mutta mun arvaus on numero 1 eli pelkäät ukkosta. :)

    VastaaPoista
  3. Vähänkö kiva postausidea! :) Mä en osaa yhtään sanoa mikä voisi olla valhe, mutta veikkaan tuota että nelosta eli sulla olisi vain Suomen kansalaisuus. Veikkaan, että sulla voisi olla joku toinenki kansalaisuus!

    VastaaPoista
  4. Mä luulen että numero 1! :-D Koska siinä sulla oli pisin selitys :P

    VastaaPoista

♥ Kiitos kommentistasi! ♥