maanantai 10. lokakuuta 2016

MUN ENSIMMÄINEN KERTA


Mun ensimmäisen blogipostauksen julkaisin kesäkuussa 2011, jolloin ilmoitin, että sain fiiliksen aloittaa blogin. Postauksen kuvassa poseeraan koirani kanssa.

Mun ensimmäinen alkoholijuoma tuli juotua ennen yläastetta kavereiden luona Kuopiossa. Ennen sitä olin nuorempana vahingossa syönyt hedelmiä boolikulhosta x) Sorry mum.. It was me :D


Outfit 8


Mun ensimmäisen työn sain jo 8-vuotiaana, jolloin pyöräilin koulun jälkeen studiolle laulamaan lastenlauluja. Tein sitä muutaman vuoden ja ostin myöhemmin rahoilla mun oman skootterin. Olin jo ensimmäisellä studioajalla ilmoittanut, että näin tulee käymään.

Mun ensimmäinen auto oli mun veljen vanha Ford Focus. En kuitenkaan ajanut sillä tarpeeksi paljon Vaasassa, niin pistin myyntiin.

Mun ensimmäinen matka taisi olla Ruotsiin laivalla. Kaikissa kuvissa olen tosi myrtsi, ja muistan, että kadotin mun vanhemmat. Tämän kaiken lisäksi, ruotsalainen tyttö väitti pallomeressä etten mä osaa puhua ruotsia (se on siis äidinkieleni..) :D


Outfit 4

Mun ensimmäinen konsertti oli Tina Turnerin konsertti johon menin 13-vuotiaana mun äidin ja tädin kanssa. Oli ihan huikea!

Mun ensimmäinen paras kaveri oli Wilma tarhassa. Leikittiin aina oravia tai Simbaa ja Nalaa. Ensimmäinen oikein hyvä ystävä, johon olen vieläkin yhteydessä, on Sofia. Meistä tuli kavereita metrossa, ja ne muistot ovat niin kultaiset :D ♥︎

Mun ensimmäinen murtunut luu oli mun jalka joka meni poikki 1,5 vuotiaana :D

Outfit 6

Mun ensimmäinen lävistys osui korviin mun 5v synttäreillä :) Toisen "oikean" lävistyksen otan tässä syksyn aikana.

Mun ensimmäinen kämppis oli Cami ♥︎

Mun ensimmäinen suudelma tapahtui meidän leikkimökin takana mun ensimmäisen "poikaystävän" kanssa 8-vuotiaana.


Outfit 5

Mun ensimmäinen kerta telkkarissa oli Pussel ohjelmassa, missä keskustelen mun kaverin kanssa muodista. Taisimme olla 8-vuotiaita. Näin sen ohjelman pari vuotta sitten ja nauroin itseni kyyneliin koska: 1. vaatevalinta anno 2002  2. mitä helvettiä me oikein selitimme XD

Mun ensimmäinen iso sydänsuru ei oikeastaan johtunut mistään erosta poikaystävän kanssa, vaan ihan omasta parhaasta ystävästä. Olemme vieläkin oikein hyviä ystäviä, mutta silloin emme puhuneet moneen kuukauteen ja tuntui kuin maailma olisi romahtanut.

Outfit 3

Mun ensimmäinen lemmikkieläin oli bordercolliemme Spiky joka oli meillä ennen kuin synnyin. Se ei yhtään tykännyt lapsista, niin meillä ei koskaan ollut kummempia muistoja yhdessä. Mun ensimmäinen oma lemmikki oli mun kani Adam.

Mun ensimmäinen poikaystävä oli mun vanha luokkalainen ja ensisuudelmani uhri :D Olimme 8-vuotiaita, yhdessä monta kuukautta ja näimme joka päivä... Jos ei lasketa, että olin esikoulussa kaksi päivää yhdessä toisen luokkakaverini kanssa, koska vastasin "Oke" kun hän pyysi :D Ruotsiksi on sellainen hassu lause "Har jag chans på dig?" joka on just sellainen ala-aste "hei-olemme-kaksi-päivää-yhdessä" iskurepla XD

Opitteko jotain uutta minusta ? ;) Mitä mieltä olitte postauksesta? 

- Roxy 

12 kommenttia:

  1. Oi domhä bilderna blev nog helt super lyckade av dj :-)

    VastaaPoista
  2. Tosi kiva postaus! Aivan ihania kuvia, oot kyllä älyttömän kaunis <3

    http://viiviviljaa.blogspot.fi

    VastaaPoista
  3. Haha juu kyllä opin :D Ja mun on vain pakko sanoa, että toi tummanpunainen sopii sulle tosi hyvin! <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos Maija :) Ihan sika kiva kuulla, koska olen tykästynyt siihen väriin ihan sika paljon! :)

      Poista
  4. haha hauska ja todella mielenkiintoinen postaus! :)♥

    VastaaPoista
  5. "Mun ensimmäinen kerta" - ihana postaus! :) Tosi hauska ja hyvä idea!

    http://saaralindb.blogspot.se

    VastaaPoista

♥ Kiitos kommentistasi! ♥