keskiviikko 5. lokakuuta 2016

AUTUMN EXCITEMENT


Syksy on vihdoinkin täällä! Olen niin innoissani! ♥︎♣︎

Parasta syksyssä on mielestäni koulun alku, mun synttärit ja tietty syysmuoti. Tekee myös mieli shoppailla uusia vaatteita uuteen lukukauteen, niin ajattelin näyttää teille mitä minun tekisi mieli ostaa nyt tämän syksyn aikana :) Tuleehan niitä samoja ulkovaatteita usein käytettyä joka päivä, niin parasta olla tosi kivat ;)

Kun ajattelen syysvaatteita, tulee mieleen isot neuleet, pipot ja kaulaliinat. Mulla on valtava määrä takkeja, mutta olen kauan miettinyt, että haluaisin ostaa ohuen untuvatakin muiden takkien lisäksi. Ensinnäkin, jos valitsee neutraalin värin, se menee kaiken kanssa, ja olisi täydellisen lämmin ja ohut ainakin haalaritapahtumissa ;) Takit ovat niin oleellinen osa syysmuotia, niin minusta on oikeasti tullut takkihamstraaja! Tämän todistaa se, että haluaisin myös ostaa nämä muut takit, kun mulla ei tällä hetkellä ole näitä värejä kaapissa :D


Esprit collage
Takit: Esprit.fi
Bongasin nämä ihanat takit Espitin verkkokaupasta, ja tuo ohut toppatakki taitaa huutaa nimeäni ':D Mitä mieltä olette - pitäisikö mun ostaa? 

Shoes collage
Nilkkurit: Esprit.fi ja muut: Nelly.com

Kengät ovat mielestäni myös hyvin oleellinen osa syysmuotia, ja olen miettinyt, jos pitäisi hankkia pitkävartiset bootsit *o* 
Olen kävellyt korkkareissa niin kauan kuin muistan, ja mun mielestä ne antavat tosi kivan lookin isojen takkien kanssa! Plussana on tietty korko kun syyssateet alkavat. Siinäkin laadulla on iso merkitys ':D #beentheredonethat Mulla on jo onneksi beiget kengät, ja ne menevät tosi hyvin yhteen monien asujen kanssa. 

Nyt vain tunnelmavalot ja iso neule päälle, iso kaakao käteen ja nettishoppailemaan! Kuuluuko syksy teidän lempivuodenaikoihin? :) 


- Roxy 



16 kommenttia:

  1. Ihania vaatteita! :)) Tykkään ite syksystä melkein yhtä paljon kuin kesästä <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi kiitos ♥︎ Minullakin vähän sama juttu! :D

      Poista
  2. ihania juttuja oot keränny! syksy on kyllä ehdottomasti ihanaa aikaa, saa vihdoin pukeutua vähän lämpimämmin ja laittaa enemmän vaatekerroksia päälle :)

    VastaaPoista
  3. Minulle ei aiemmin ole syksy oikein iskenyt, inhoan pimeää ja sadetta, mutta viimeiakoin se on yllättävä kyllä, alkanut viehättämään :) Siis illalla kotona, kynttilänvalossa, teemuki kourassa ja peittojen välissä, mikäpä sen mukavampaa :D

    Ihania syysvaattita ja kenkiä olet poiminut!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Tänä syksynä on kyllä ollut todella kivat säät, niin toivotaan että jatkuu! :D
      Ja kiitos paljon ♥︎

      Poista
  4. Onpas ihanan lämpimän näköinen toppatakki, pakko käydä itsellenikin tuo shoppailemassa :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Niin näyttääkin! Haha mahtavaa, oltais sit samiksia *o* ♥︎

      Poista
  5. Kyllä sun pitäisi ostaa! ;) Hienoja vaatteita olet poiminut!

    VastaaPoista
  6. Ihana postaus ja tosi kivat vaatteet!

    VastaaPoista
  7. Oi upeita vaatteita oot kyl tähän postaukseen valikoinut!

    VastaaPoista
  8. Oi dendä svarta jackan eju helt super kiva :-) o jaha ihjalf gilla mina highknee boots helt sika myky <3

    VastaaPoista

♥ Kiitos kommentistasi! ♥