maanantai 5. syyskuuta 2016

UUDET SISUSTUSTAULUT


Nyt alkaa asunto olla sellaisessa kunnossa, että voin jopa keskittyä vähän yksityiskohtaisempiin juttuihin. Olen jo monta viikkoa tuijottanut tyhjiä seiniä ja todennut, että ne kaipaavat vähän lisäystä ;) Olen metsästänyt kivoja printtejä, ja löysinkin aarteita Desenion verkkokaupasta. ♥︎

My Desenio

IMG_3612

Valitsemani julisteet tulivat tosi hyvin pakattuna ja täydellisesti ajoitettuna niin, että olin juuri tullut matkoilta. Ihan huippu juttu! :) Valikoima on todella iso, ja valitsin itselleni luontoaiheisia julisteita. Olen ihan super tyytyväinen! ♥︎

Desenio sisustustaulut

Ihanat sisustustaulut

Mitä mieltä olette? :) 

- Roxy 
Postaus toteutettu yhteistyössä Desenion kanssa. 

13 kommenttia:

  1. Todella ihanat taulut :) Ja nuo valot tuolla kaapin ovien ympärillä on kauniin tunnelmalliset ♥

    VastaaPoista
  2. Tännekin posti toi hetki sitten ihania julisteita Deseniolta! :) Ihanan näköiset nuo sunkin ja toisiinsa hyvin yhteensopivat!

    VastaaPoista
  3. Aivan ihanat! Näyttää tosi kivalta! :)

    VastaaPoista
  4. Aivan upeita! Noi sopii todella hyvin yhteen :)

    VastaaPoista
  5. So pretty! De finns helt sika många kivoga på dendä sidan :-D

    VastaaPoista
  6. Ihan tosi hienot oot valkannu! :)

    VastaaPoista
  7. Noi on ihan tosi hienot :-) Vois itekki tilaa!

    VastaaPoista
  8. Vau miten makeet♥ Mullekkin saapui just Deseniolta ihanat julisteet ja oon nyt vaan ihastellut niitä kotona kaikenaikaa! :'D

    VastaaPoista
  9. Ooh <3 helt jätte kivoga!

    VastaaPoista
  10. Todella kauniit taulut! Pitää jossain vaiheessa tehdä tilausta tuolta, koska useampaan kertaan olen kuolannut kaikkia super ihania tauluja Deseniolta :)

    VastaaPoista

♥ Kiitos kommentistasi! ♥