keskiviikko 10. elokuuta 2016

SEE YOU IN NICE


En ole varsinaisesti ilmoittanut tästä reissusta lainkaan tällä blogin puolella, vaikka kaikki mua tuntevat ovat kuulleet tästä jo pari kuukautta :D Mutta olen menossa yli viikon matkalle Janican kanssa, ja olen ihan super innoissani! 



Nice Nizza

Mulla on jo 16 "maamerkkiä" , mutta en ole koskaan käynyt Ranskassa! Mun äiti lupasi viedä mut Ranskaan jos saisin kympin mun Ranskan kurssista. Kaksi kymppiä myöhemmin, mä vielä odottelen sitä kaunista päivää. Päätimme vain Janican kanssa, että hitto, lähdetään Nizzaan! Vedetään yksi päivä kerrallaan, ja saatamme löytää itsemme Monacosta ja miksei Italiastakin ;) 

Mulla alkaa siis pieni blogitauko myös siitä syystä, että sekä mun puhelin että mun tietokone menee korjaukseen (koska Apple)...
Niin toivottakaa meille oikein hyvää reissua, koska sitä meillä tulee olemaan ♥ Otamme myös kaikenlaisia vinkkejä vastaan! :) 

- Roxy 

7 kommenttia:

  1. pitäkää niin kivaa siellä ♥

    VastaaPoista
  2. Oii Nizza on ihana kaupunki! Pitäkää hauskaa! :)

    VastaaPoista
  3. Oikein mukavaa reissua teille<3 oottelen innolla jo reissupostauksia! ps. Oli ihan superihanaa tavata sut eilen!

    VastaaPoista
  4. Oi Nizza on kaupunki mikä löytyy ehdottomasti mun bucketlistalta! Odotan innolla postauksia sieltä :)

    explorar-el-mundo.blogspot.fi

    VastaaPoista
  5. Oikein hyvää reissua! Toivottavasti otat kuvia, jotta pääset esittelemään niitä täällä blogin puolella :-)

    VastaaPoista
  6. Eikös Nizzassa ollut se terrori-isku? No mutta joka tapauksessa ihanaa loma sulle! Pidä kivaa ja ota paljon kuvia jotta me blogissakin päästään näkemään mitä ihanaa oot päässyt tekemää näkemään ja kokemaan! :)

    VastaaPoista

♥ Kiitos kommentistasi! ♥