sunnuntai 7. elokuuta 2016

JATKA


Olen ... todella innoissani mun ja Janican Nizzan reissusta ♥︎

Minun pitäisi ... vielä lähteä salille tänään.

Haluan ... koiran.. Ja pian! ♥︎

collage18

Tykkään ... oikeasti tosi monesta asiasta. Mutta mun tämänhetkinen suosikki on kanapasta.. Aaa ♥︎

En tykkää ... oliiveista.

Stressaan ... että kaikki mikä on mennyt täydellisesti, meneekin mönkään jossain vaiheessa.

collage19

Ilahdun ... tosi paljon yllätyksistä, ja mun kaverit tietää sen ;)

Eniten tykkään minussa siitä ... että olen aika luova ja spontaani ihminen.

En halua ... imuroida. Niinku koskaan :D Se on oikeasti tylsin ja turhauttavin asia koko maailmassa!

collage17

Minun pitäisi kehittyä ... kaikissa näissä asioissa :D Varsinkin nukahtamisessa...

Tulen surulliseksi ... jos mun kavereilla on huolia :(

Olen ylpeä itsestäni koska ... sain uuden opiskelupaikan, ja tästä se uusi alku alkaa :)

- Roxy 

9 kommenttia:

  1. Ihana postaus :) Löyty paljon yhtäläisyyksiä kyllä! Ja todella nättejä kuvia.

    VastaaPoista
  2. Ihana postaus ja ihania kuvia!

    VastaaPoista
  3. Ihana sinä! <3 Mäkin haluaisin koiran niiin paljon!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos Julia <3 Niiin! Oon ollu ilman koiraa nyt vuoden ja on tosi tyhjä olo... :(

      Poista
  4. Onnea uudesta opiskelupaikasta! :)<3 Upeat kuvat susta jälleen :)

    VastaaPoista
  5. totesin vaan tässä äsken näitä kuvia katsellessa että sulle sopis tosi hyvin polkkahiukset! :)

    VastaaPoista

♥ Kiitos kommentistasi! ♥