perjantai 1. heinäkuuta 2016

SAIN OPISKELUPAIKAN


Porträtt 3
With a little help from: Manelius Fotoservice
Kai kaikki oli sen arvoista... :) ♥︎ Heräsin tänään siihen että monet kyselivät uutisia mun uudesta opiskelupaikasta, enkä valitettavasti voinut tarjota uutta tietoa. Sain viime vuonna tiedon sähköpostissa, mutta ajattelin tänään varmuuden vuoksi kirjautua Opintopolkuun.. Ja siellä se oli! 

Mulla oli todella ristiriitaiset tunteet uutisista, vaikka tämä linja olikin mun ensimmäisenä vaihtoehtona. Jäin vain tuijottamaan ruutua. Viimeinen osa (tyyliin kuudesta) pääsykokeista meni mielestäni niin penkin alle, ja olin jo asettanut katseeni mun toiseen vaihtoehtoon ja ylipuhunut itseni siihen, etten halunnutkaan tätä paikkaa. Ja yhtäkkiä olen yksi niistä harvoista joka sellaisen sai ♥︎ Ehkä mun lyhytelokuva tai yleinen asenne teki vaikutuksen, tai sitten minulla on jotain taitoja mistä en itse tiedä haha :D

Olen kuitenkin jollain tavalla niin ylpeä tästä, ja viime vuodesta samaan aikaan. Minusta tulee nyt nähtävästi medianomi, kuvaus ja leikkaus pääaineena. 

- Roxy 

24 kommenttia:

  1. Onnea kovasti! <3 Ja sä pärjäät varmasti :)

    VastaaPoista
  2. Onnea opiskelupaikasta ♥ Ja todella upea kuva susta! :)

    VastaaPoista
  3. Onnea todella paljon opiskelupaikasta! Itse pääsin myös opiskelemaan ensimmäiseen hakutoiveeseeni. Ja kuva on aivan ihana, kuten aina. (;

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos, ja hirmuiset onnittelut sinullekin! :) ♥
      Ja kiitos ihana Enni kehusta! :)

      Poista
  4. Oot huikee! Kyllä ne unelmat toteutuu kunhan on valmis vaan tekemään töitä ja uskoo itteensä! Sitten kun sulla on oma eka elokuva niin voin ottaa vastuun markkinoinnista ;) Niin happy for you <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Maria ♥♥ Nainen, itse olet upea!
      It's a plan ;)

      Poista
  5. Erittäin paljon onnea opiskelupaikasta! :-)

    VastaaPoista

♥ Kiitos kommentistasi! ♥