sunnuntai 10. heinäkuuta 2016

PĀTAI


IMG_1856

Mikä on sun suosikki lapsuuden muisto? 
Me matkustimme aika paljon mun lapsuuden aikana, ja olen siitä todella kiitollinen. Minulla on siis todella hyvät muistot eri paikoista, mutta suurin osa niistä liittyvät jotenkin mun sisaruksiin, olimme sitten Brasiliassa tai omalla pihalla  

Lempi esine?
Pakko sanoa, että mun puhelin :D Ei voi mitään. 

IMG_1861

Mitä teet mieluiten viikonloppuisin? 
Tykkään tehdä jotain vauhdikasta lauantaina ja ottaa todella rennosti sunnuntaina. Mun koko elämän aikana olen melkein tykännyt vähiten sunnuntaista, koska olin ainakin pienenä jo silloin tosi vihainen siitä että maanantai on tulossa :D 

Jos joutuisit opiskelemaan uudestaan, mitä opiskelisit? 
Tosiaan vaihdan nyt koulutusta ihan täysin, ja pidetään peukkuja, että elämä järjestyy!

IMG_1977


Jos saisit tehdä mitä tahansa työksesi, mitä tekisit? 
Oletuksenahan pitäisi kouluttautua sellaiseen ammattiin minkä valitsisi tähän kysymykseen :D Mutta olen itse joutunut poissulkemaan mun unelma-ammatin astman takia. Halusin aina eläinlääkäriksi, ja olisin kovalla työllä siinä onnistunutkin. Ei voi kuitenkaan opiskella tai tehdä työtä sellaisessa ympäristössä missä olen jatkuvasti hengenahdistuksessa. 

Lempiväri vaatteissa ja sisustuksessa? 
Vaatteissa ja itse asiassa myös sisustuksessa tykkään eniten mustasta, valkoisesta, vaaleansinisestä ja vaaleanpunaisesta. 

                  

IMG_1962

Minkä appin käytät eniten ja miksi? 
Whatsapp ja Snapchat on mulla aika aktiivisessa käytössä. Varsinkin nyt kun monen kaverin kanssa ei menneenä vuotena ole pystynyt kommunikoimaan yhtä paljon kasvotusten kuin olisi halunnut. 

Mistä asiasta olet eniten tyytyväinen itseesi? 
Mä olen sellainen ihminen, että mä pärjään aina. En sano etteivät muutkin, mutta olen kyllä ollut sellaisissa kinkkisissä tilanteissa, että olen aina ihan häkeltynyt miten hyvin kaikki on mennyt :D

IMG_1978


Ihannoitko jotain ihmistä, ja miksi? 
Mä ihannoin kaikkia mun kavereita omilla tavoilla. Uskon, että kaikilla ihmisillä joita olen valinnut lähimpään piiriin, on jotain annettavaa joka kehittää minua ihmisenä. "You are a product of your five closest friends."

Lempiruoka? 
Pitäisikö tässä nyt valita yksi? :D Tykkään tosi paljon salaateista, lohesta ja poppareista. On kyllä tässä kova ikävä ihan normi pizzoja ja tortilloja, koska ne gluteenittomat eivät oikein maistu millekkään :D 

- Roxy 

P.S Pātai tarkoittaa "kysymyksiä" maoriksi. The more you know :)

11 kommenttia:

  1. Aivan ihana postaus ja kuvat ovat jälleen kerran todella kauniita. :)

    VastaaPoista
  2. Pakko kysyä, kun mainitsit siitä että et pidä Gluteenittomista pizzoista yms. ni onko sulla keliakia vai etkö vaan muuten syö vehnää yms.? :D olis kiva tietää muita keliaakikkoja...

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. On valitettavasti keliakiaa... Niin olemme samassa veneessä :D
      Vuoden alussa sain diagnoosin, niin totuttelen vielä tähän dieettiin. Sen takia tällaiset ruoat harmittaa vieläkin :D

      Poista
  3. Hehe, olin juuri kysymässä sitä, että mitä ihmettä tuo otsikko tarkoittaa :D Näitä kysymyspostauksia on muuten aina kiva lukea, ja tietenkin niitä piristävät tämänlaiset ihanat kuvat <3

    VastaaPoista
  4. Olipas tosi kiva ja mielenkiintonen postaus lukea:) Hahah itselläni sunnuntai on jo vuosia ollut juuri se lempipäivä:D
    Ihanan iloisia kuvia ❤

    suvimyllymaki.blogspot.fi

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Oi kiitos, kiva että tykkäsit! :) Aijaa, jännää! :D Mä toivon et mä tykkäisin tosi paljon!

      Poista
  5. Tosi kiva postaus! :) Oot kyllä ihan älyttömän kaunis! <3

    VastaaPoista
  6. Miten kaunis sä ootkaan! Oikeesti, wau!

    VastaaPoista
  7. Pakko sanoa ihan alkuun, että vau mitkä kuvat!♥ Mulla on täysin sama juttu toi ihannointi asia, että ihailen monia mun ystäviä :)

    VastaaPoista

♥ Kiitos kommentistasi! ♥