perjantai 8. heinäkuuta 2016

PARASTA TÄNÄ VUONNA TÄHÄN ASTI


Mulla oli viime vuonna purkki, mihin sujautin lappuja jokaisesta kivasta hetkestä vuoden aikana, jonka sain avata vasta uutena vuotena. Tänä vuonna mun piti toteuttaa vastaava juttu, mutta lähettämällä snappeja erilliselle Snapchat-tilille. Snapchat tallentaa kuitenkin vain tietyn määrän snappeja, niin se asia meni vähän mönkään :D 

Tässä on siis muutama iso asia joka olisi mennyt purkkiin :)


IMG_1555

♥︎ uusivuosi mun veljen luona. Niillä on muuten maailman paras ja ainoa kissa jolle en ole allerginen *o*

♥︎ pannukakku aamiainen Jessican kanssa laskiaisena

♥︎ alkuvuoden sitsit

♥︎ Helsinki-lomat

♥︎ sain kesätöitä

♥︎ sain mun lyhytelokuvan valmiiksi

♥︎ Pampas nationaldag 2016


IMG_1571


♥︎ pääsin kaikista kursseista läpi ihan hyvilläkin arvosanoilla! :D

♥︎ olen uskaltanut tehdä isoja päätöksiä itseni parhaaksi

♥︎ saimme kämpän vuokrattua kesäksi

♥︎ vappu 2016 Idan kanssa

♥︎ ihan onnistuneet pääsykokeet


IMG_1577


♥︎ läksärit Vaasassa

♥︎ alkukesän illat Jessican kanssa 

♥︎ muutto Helsinkiin

♥︎ 5sos konsertti

♥︎ juhannus 2016

♥︎ sain opiskelupaikan


IMG_1567


Mitä mieltä olette tästä postauksesta ja kuvista? :) 

- Roxy 

13 kommenttia:

  1. Ihanat kuvat tässä postauksessa ja muutenkin kyllä on :)

    VastaaPoista
  2. Kiva postausidea, voisin itsekin toteuttaa tämän jossain vaiheessa :D Ja ihania kuvia taas kerran <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos! :) ♥ Toteuta ihmeessä jos sait inspiraatiota!

      Poista
  3. Kiva postaus mun mielestä ja ihania kuvia! :)

    http://miljahoo.blogspot.fi/

    VastaaPoista
  4. Todella kauniita kuvia ja postausidea ihanan positiivinen! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos Enni taas ♥ Olenhan minä aina aika positiivinen ;)

      Poista
  5. Ihanan positiivinen postaus ♥ Sulla on kyllä näiden perusteella ollut oikein mahtava alkuvuosi! :)

    VastaaPoista
  6. Sul on ihana blogi! Täällä uus lukija :)

    VastaaPoista
  7. Kiva postaus ja justiinsa toi purkki idea on tosi hauska! + ihania kuvia :)

    VastaaPoista

♥ Kiitos kommentistasi! ♥