keskiviikko 6. heinäkuuta 2016

KOPETIKOPETI


Hitsit että on kiireinen arki! Hyvä että ehdin kotiin nukkumaan, koska elän oikeasti töissä ja salilla :D 

Torstaina mulla oli viisaudenhampaan poistoleikkaus, joka meni ihan hyvin. Seuraava edessä joskus vuodenvaihteessa, ja menen ihan hyvin fiiliksin sinnekin. Tällä hetkellä multa revitty 3/4, ja teille joilla on joskus edessä, voin kertoa ettei tarvitse jännittää :) Jotkut sanovat, että puudutus on pahin osa, ja yritin oikein keskittyä tuntemaan, mutta mitään ei tuntunut :D 

Kuitenkin. Lähdin viikonlopuksi isän kanssa pitkästä aikaa meidän toiselle talolle Kemiönsaarelle, ja sain hepostella taas vähän ♥︎ 

IMG_2723
Too cool for pics 

IMG_2722

IMG_2724

Oli ehkä vähän liian aikaista mennä hevosen selkään leikkauksen jälkeen, mutta meillä Team RoxyVascolla on aina muutenkin vähän tällaista sunnuntairatsastus meininkiä :D Vasco on oikeasti kiltein ja varmin hevonen jolla olen ratsastanut, mutta se tietää että olen mieluiten lellivä leipäkone ♥︎ Koska en sitä säännöllisesti ratsasta, mä en jaksa tapella yksityiskohtien kanssa, ja olen ihan fine sen asian suhteen, ettei meitä koskaan nähdä missään SM-kisoissa XD 

Mitä mieltä olette hevosista? :) Ja onko täällä säännöllisiä ratsastelijoita?  

 - Roxy 

6 kommenttia:

  1. Oon pikkutytöstä asti rakastanut hevosia, niissä vaan on sitä jotain <3.
    Täysi-ikäistyttyäni en ole kamalasti hevostellut, mutta sen olen päättänyt, että vielä jonain päivänä mulla on oma hevonen :) <3.
    Tosi kaunis hevonen tuo Vasco :))

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Minäkin ratsastin pienenä, ja tykkäsin paljon siitä huolimatta että mut heitettiin koko ajan selästä :D
      Kiitos! Se tuntuu kyllä kivalta kun on kiltti ja kaunis hevonen ♥

      Poista
  2. Oii mitä ihania kuvia <3 Kiva kun pääsit ratsastamaan taas! Mä itse oon käynyt ratsastusterapiassa. Hevoset on niin ihania eläimiä :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos Niina ♥ Oli kyllä tosi hauskaa! Kuulostaa tosi kivalta! :) ja niin on!! ♥

      Poista
  3. Vau mitkä kuvat<3 Mäkin haluaisin niin paljon ratsastamaan. Harrastin joskus monta vuotta ratsastusta ja kilpailin kouluratsastus kisoissa, mutta lopulta jouduin jättämään koko harrastuksen :( Pitääkin varmaan taas suunnata joku päivä tallille tän postauksen ansiosta :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos ♥ mene ihmeessä! :) Ratsastaminen on aina tosi kivaa, ja lihakset tykkää ;)
      Ihanaa että herätin innostusta! :)

      Poista

♥ Kiitos kommentistasi! ♥