sunnuntai 5. kesäkuuta 2016

READY FOR THE BEACH


Iih kesä on täällä! Yhtäkkiä kaikki puut ovat oikeasti vihreät, ja on jo valoisaa kun tepastelee kotiin baarista! ♥︎ Kuten olen maininnut * , haluan heittää talviturkin mahdollisimman pian tänä vuonna, koska on edellisinä vuosina jäänyt ihan heinäkuunkin puolelle, tai jotain vastaavaa... o.O Niin nyt tuli pikku kiire etsiä uutta bikiniä! :D

Mulle kivan bikinin löytäminen on todella tärkeää! Rannalla se on useimmiten ainoa vaatetus, ja siksi hyvin tärkeä sellainen :D Tänä vuonna värit valtaavat rannat ympäri maailmaa ja tykästyin itsekin netissä löytyviin värikkäisiin kokonaisuuksiin. Samalla kun koetin löytää sitä vuoden ihanaa ja täydellistä kokonaisuutta, ajattelin koota teille muutaman kollaasin!


Ranta 3
Yläosa: »«   Alaosa: »«  Playsuit: »«


Mä tykkään tosi paljon juuri näistä väreistä vaatteissa, ja tämä playsuit sopisi tosi hyvin samanvärisiin yksityiskohtiin bikineissä. Minun mielestä on tosi pirteä kokonaisuus!




Ranta2
Yläosa: »«   Alaosa: »«   Playsuit: »« 

Kuinka ristiriitaista onkaan, lisään tähän täysin mustan asun! :D Mut tuntien, ostan helposti aina kaiken mustana, eli voi hyvinkin olla, että päädyn klikkaamaan tämän bikinin ostoskoriin. Tykästyin jotenkin todella paljon bikinien valkoisiin yksityiskohtiin ja siihen, että olkaimia saa pois tarvittaessa! Mä en yleensä sen kummemmin rusketu, mutta onhan niitä turhia rajoja kiva välttää jos vain pystyy ☼







Ranta 1
Yläosa: »«   Alaosa: »«   Mekko: »«

Vaikka mä tykkään mustasta, pinkkiä ei voi koskaan olla liikaa ;) Meillä oli välillä yhdessä perheessä (vaihdon aikana) allasbileitä kavereiden kanssa, ja tällainen kokonaisuus olisi sopinut todella hyvin! Vielä body chain päälle ja voilà ♥︎

Nämä kaikki bikinit satuin bongaamaan Espritin verkkokaupasta, missä on tosi kivoja bikineitä joka lähtöön, niin kannattaa käydä katsomassa mitä kaikkea sieltä löytyy! :)


Mitkä bikinit te klikkaisitte ostoskoriin? ;) 

- Roxy 




13 kommenttia:

  1. En tiiä miks mut toi mustavalkoinen kokonaisuus osu ja uppos - heti päädyin netti shoppailemaan vaikka pitäis ehkä tehdä jotain ihan muuta.. :) Kiitos taas ihanasta vinkistä ja mulle tottakai vähemmän vaivaa kun löysit kesän bikinit mulle valmiiksi :p

    VastaaPoista
  2. Pinkit bikinit voisi olla mun valintani tälle kesälle <3 :) Kiva kun vinkkasit !

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Pinkit on kyl ihanat minunkin mielestä! Ole hyvä! :)

      Poista
  3. Ekat biksut o söpöimmät!!☺️

    VastaaPoista
  4. Vika pari on hienoin :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mä tykkään kyl värikkyydestä, täst tulee vaikeeta :D

      Poista
  5. Hmmm.. I like them all! :-D Jasku salee just villa ha svarta eller pinka bikinin :-)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. true ♥ Ja tycker nog på de sätte om dendä mallin mycke mer på just dom!

      Poista
    2. Pinkki koska pidän mustista rajoista sekä siitä valkosesta mekosta! Kokonaisuus on kiva! :-)

      Poista
  6. Pinkki koska pidän mustista rajoista mitä siinä on sekä siitä valkoisesta mekosta :-)

    VastaaPoista
  7. Toi viimeinen kokonaisuus on ihan täydellinen<3

    VastaaPoista

♥ Kiitos kommentistasi! ♥