lauantai 18. kesäkuuta 2016

NEVER HAVE I EVER part 2


Rakkaat lukijat - jatkakaamme juomapeliä! ♥︎ (Jos missasit ensimmäisen osan, klikkaa »tästä«).

Asu3

En ole koskaan ... 

» saanut sakkoja poliisilta

» ollut mukana Talent-kilpailussa (vaikka naapurityttöjen kanssa sitä usein leikittiin :D)

» ollut katusoittajana. Olisin kyllä aina halunnut, ja on vieläkin jotain mitä haluaisin kokea


Asu5


» joutunut putkaan

» lähtenyt elokuvasta koska se on ollut huono. Mä olen ikuinen optimisti, ja haluan aina antaa kaikelle toisen mahdollisuuden :D

» oikeasti hävennyt mun elämää. Mulla on aina ollut tavoitteita, unelmia ja suunta elämässä, ja pärjännyt siinä melko hyvin! :) Jos on ollut mutkia matkassa, niillä on aina ollut jokin merkitys.


Asu1


» joutunut soittamaan hätänumeroon. Toivon etten koskaan joudu.

» käynyt kunnon festareilla

» hypännyt 7 metriä korkeammalta


Asu2


» lukenut kaikkia Harry Potter-kirjoja. En tykkää lukemisesta :/

» ottanut tatuointia

» käynyt Afrikassa (paitsi Kanariansaarilla)


Asu6

Kuinka monta kertaa olisitte tällä kertaa juoneet? Ja kertokaa ihmeessä miksi! ;)

- Roxy

9 kommenttia:

  1. Kanariansaaret on Espanjaa :DD mutta monia juttuja noista en oo itekään tehny!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Siis kyllähän kaikki tietää et ne kuuluu Espanjaan :D harmi että pidät mua niin tyhmänä hah :D en niitä laske, vaikka Afrikan rannikollahan ne saaret on :D
      Sijainniltaan olisin siis tavallaan voinut olla esim. Marokossa mikä tietty kuuluu Afrikkaan. Googlaa kartta, niin ehkä valkenee mistä puhun :)

      Poista
    2. maantieteellisesti ne ovat afrikkaa, et ihan väärässä ollut :)

      Poista
  2. Olisin joutunut juomaan kerran, sillä olen lukenut kaikki Harry Potter -kirjat. Ja aivan ihania kuvia! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mun pitäisi kyllä ehkä! :D oon kuitenkin nähnyt kaikki leffat, niin tiedän että tykkäisin :)
      Ja kiitos Enni! ❤️

      Poista
  3. Toi sun asukokonaisuus, on aivan ihana!! :) Toi mekko istuu sulle ihan täydellisesti < 3

    VastaaPoista
  4. Tykästyin ihan tosi paljon näihin postauksiin! Pakko oli itsekin tehdä, kiitos inspiraatiosta ♥ Itse olisin joutunut juomaan kolmesti: olen käynyt festareilla, soittanut hätänumeroon useinkin ja lukenut kaikki Harry Potterit :)

    VastaaPoista

♥ Kiitos kommentistasi! ♥