keskiviikko 1. kesäkuuta 2016

KYMMENEN KYSYMYSTÄ


Asukuva 20


1. Miten kauan olet kirjoittanut blogia, ja miten usein teet postauksia? 
Tämä on periaatteessa mun neljäs blogi, hups :D Ensimmäisen blogin tein joskus vuonna 2010 ihan lähimpiä ystäviä varten. Vaihdoin aika nopeasti ruotsalaisesta blogiportaalista pois ja silloin toinen blogi syntyi. Pian sen jälkeen avasin vaihtariblogin vaihdon yhteydessä, joka taas johti tähän blogiin :D Tässä blogissa yritän tehdä muutaman postauksen viikossa, mikä yleensä sopii mun aikatauluun.


2. Millainen on hyvä päivä sinulle? 
Jos saan nukkua pitkään, on jo käytännössä hyvä päivä :D Olisi ihanaa syödä vaikka lounasta hyvän ystävän kanssa, musisoida koko iltapäivän ja lähteä juhlimaan kavereiden kanssa illalla. Joku ihana rantapäivä olisi myös mahtava!


IMG_1255


3. Mieluisin kesäpuuhasi?
Rakastan olla rannalla kesäisin, mutta en sitten todellisuudessa lähde kauhean usein. Kesällä tykkään treenaa paljon ja viettää mahdollisimman paljon aikaa kavereiden kanssa.


4. Viihdytkö paremmin kaupungin vilinässä vai mökillä? 
Ehdottomasti kaupungissa! Mutta on kyllä niin ihanaa lähteä satunnaisille lomille mökille.


IMG_1267


5. Miten lomailet? 
Mä tykkään todella paljon kaupunkilomista. Mutta rantalomat ovat kyllä toisiaan ehkä niitä rentouttavimpia!


6. Minne haluaisit matkustaa? 
Olen joskus tehnyt erillisen postauksen tästä, mutta haluaisin tällä hetkellä matkustaa Australiaan, Fidzi-saarille ja Uuteen-Seelantiin  Niin Oseaniaan vetää aika voimakkaasti!


IMG_1268


7. Oletko helposti heittäytyvä ihminen? 
Olen! :D Mun ystävät sanovat, että on yksi mun parhaimpia ominaisuuksia. Olikin itse asiassa mukana postauksessa missä kerroin asioista joissa olen hyvä (*).


8. Makea vai suolainen herkku? 
Ehdottomasti suolainen. Mä en syö karkkia, keksejä enkä jäätelöä, ja jos, niin hyvin satunnaisesti.
Sipsit ja popparit on mun ehdottomat lempparit 


IMG_1251

9. Viimeeksi lukemasi kirja?
I Am Malala: The Girl Who Stood Up for Education and Was Shot by the Taliban. En yleensä lue kirjoja, mutta tämä oli todella hyvä! Hyvin yleissivistävä ja ajatuksia herättävä kirja. 



10. Mistä aikoinaan sait innostuksen bloggaamiseen? 
Mä vain päätin, että nyt avaan blogin :D Minusta tuntuu että mun tuleva kämppiskin kehotti aloittamaan kun kiinnostuin hänen entisestä bloggaamisesta. 



Mitä mieltä olitte tästä postauksesta ja kuvista? :)

- Roxy 

8 kommenttia:

  1. Onpa ihania kuvia! ♥ Ja taas minulle jäi tosi hyvä fiilis luettuani sun blogia :)

    VastaaPoista
  2. Susta saakin semmoisen kuvan, että oot helposti heittäytyvä ihminen :) Tosi kivoja kuvia susta jälleen <3 Mä tykkään myös kaupunlomista, mutta kyllä rantalomat rentouttaa enemmän!

    VastaaPoista
  3. Kiva postaus ja aivan ihania kuvia! <3

    VastaaPoista

♥ Kiitos kommentistasi! ♥