maanantai 6. kesäkuuta 2016

FAKTOJA MINUSTA


Oikein hyvää viikon alkua kaikille! ♥︎ Mulla lähti kiireiset kesätyöt käyntiin, ja seuraavaan lomaan onkin ikuisuus. Mulla on kuitenkin matkasuunnitelmat valmiina elokuulle, joita ajattelemalla selviän tästä vallan mainiosti ;)

Aina kun aloitan tällaisen postauksen kirjoittamisen, ajattelen, että mitä te ette muka tietäisi minusta!? On selvästi eniten toivottujen listalla, ja yhtäkkiä on todella vaikeata keksiä yhtään mitään :D Mutta katsotaan, että tiesikö joku teistä näitä asioita minusta ;)

IMG_1524


❀ Mun lempi aineet koulussa oli musiikki, terveystieto ja matikka.

 Mun inhokki aineet oli kaikki humanistiset aineet (paitsi psykologia) ja sitten myös kuvataide. Hyi.


IMG_1519


❀ Mulla meni jalka poikki 1,5 vuotiaana

 Kun ilmoittauduin mun lukioon, mulla oli 10kk vauva mukana... Mun oli pakko käydä ilmoittautumassa tiettyyn ajankohtaan, ja olin juuri silloin kesätöissä vahtimassa lasta. Opettajat varmaan luulivat, että olin teiniäiti :D


IMG_1492


 Pelkään että vahingossa painaisin "Julkaise" painiketta kun olen tekemässä luonnosta :D

 Mä en koskaan rusketu! Olen oikeasti se kalkkilaivan kapteeni joka vuosi :D

 Jos saan valita, mä syön melkein mielummin kukkakaalia kuin karkkia.. x)


IMG_1515

Millaisia reaktioita nämä faktat teissä herätti, ja mitä mieltä olette kuvista? :) 

- Roxy 

18 kommenttia:

  1. Ihania kuvia! Harvoin kuulee, että jonkun lempiaine on matikka ja inhokki kuvis :D

    http://www.noraadler.com/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Niin, totta varmaan :D Tai en mä varsinaisesti sitä rakastanut, mutta olin tosi hyvä matikassa niin se oli jotenkin sellainen kiva pähkäilytunti :D

      Poista
  2. Ihania faktoja jälleen <3 Susta saa aina uutta tietoa :) Tuo 10 kk vauva mukana oli hauska! :D

    VastaaPoista
  3. Ja har också alttid dedär att jae rädd att jag i misstag julkaisee en postaus som int e färdi :-D Otherwise I knew all of this already ;-) ♥

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Alltså de sku va så hemskt, fö de syns ändå ganska långt av texten i blogger som int sen försvinner nånstans fast man poistaa de genast :D

      :-* ♥♥

      Poista
  4. Hauska toi lukioon ilmoittautumis juttu! :DD
    Täällä on toinen kalkkilaivan kapteeni! :D

    VastaaPoista
  5. Voi, täällä on toinenkin kalkkilaivan kapteeni... :D Jos nyt tämän kesän aikana saisi vähänkään rusketusta niin hyvä olisi!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Haha join the team :D Mä oon toimistolla koko kesän, niin toivotaan että on mahtavat kelit viikonloppuisin ;)

      Poista
  6. Ihana Roxy <3 Hade helt glömt bort dendär vauvajuttun ::D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Adde ♥ Joo ja vet int rikit varifrån ja mindes de :D
      Så random haha XD Men dom titta nog lite snett på mig haha

      Poista
  7. Haha vähän huippu tuo kohta, kun menit ilmottautumaan lukioon ja oli matkassa mukana pieni vauva! :D♥ Ihanat kuvat :)

    VastaaPoista
  8. Kivoja faktoja susta! Jotenkin todella hämmentävää kuulla, että joku pitäisi matikkaa lempiaineenaan :D En nimittäin ole koskaan tainnut tavata sellaista henkilöä ja mä itse henkilökohtaisesti vihaan matikkaa niin paljon... En myöskään ole fysiikan, kemian tai ruotsin ystävä :D Aww, voi ei tuo vauva-juttu! Varmaan monet saattoivat luulla sua teiniäidiksi.

    Todella kauniita kuviakin! Ai että, näytät niin kaunottarelta :-)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos ♥ Mä oon aina ollut aika hyvä matikassa, niin on jotenkin ollut rentouttavaa pähkäillä jotain hyvin loogista. En mä sitä tulisesti rakastanut, mutta olihan se välillä tosi kivaa :) Mä vihasin kyllä fysiikkaa, enkä oikein tykännyt kemiasta (vaikka olinkin siinä aika hyvä) ..

      Niin ja varmasti luulivat, koska kaikki opettajat katsoivat hyvin kummallisesti, ennen kuin mun kavereiden reaktiot selittivät tilanteen :D

      Ja kiitos, ihana ♥

      Poista
  9. Haha, toi vauva:D no mitäpä muutakaan siinä tilanteessa voi tehdä! Tosi kivoja kuvia:)

    VastaaPoista
  10. Hauskoja faktoja, ja voi toi vauva :D <3

    VastaaPoista

♥ Kiitos kommentistasi! ♥