lauantai 28. toukokuuta 2016

MY PET PEEVES


Pet peeve on arjen pieni ärsytys joka vain kirpaisee syvällä sielussa :D Kaikilla ihmisillä on ihan varmasti asioita jotka raivostuttavat.
Niin rakkaat lukijat, minua alkaa ärsyttää...

IMG_1754

1.  Jos joku syö äänekkäästi... Mun veli kiusasi aina minua tällä asialla, niin tein sitten aina takaisin. Näytimme ihan varmasti idiooteilta! :D Oi nämä lapsuudenmuistot... 

2.  Jos joku sotkee mun hiukset. Tämä tapahtuu yleensä mun jätkäkavereiden kanssa, koska ne eivät yksinkertaisesti ymmärrä miten kauan hiusten laittamisessa on mennyt. Sitten ne itse valittaa jos niiden hiusgeelit menee sekaisin...

3.  Jos joku (erittäin toistuvasti) kirjoittaa/käyttää sanoja väärin. En yleensä ole sillä tavalla pikkutarkka ihminen, mutta... huhhuh.
Hyviä esimerkkiejä ovat you're - your, no one, they're - their...


IMG_1751

4.  Jos joku nostaa minut ilmaan. Ennen, kun olin tosi laiha, kaikki halusivat kokeilla miten kevyt olin. Mua ärsytti aina ihan sikana!

5.  Jos joku koskee minua varpaillaan. Tulee mieleen just leffaillat kun tungetaan samalla sohvalle, niin olen hyvin tarkka siitä ettei kenenkään jalat osu minuun XD


IMG_1757

Like... "Could you f*cking.. not?!"

Millaisia pet peeves:ejä teillä on? :D

- Roxy 

8 kommenttia:

  1. Toi viimenen ärsyttää minuaki:D Sulla on kyllä älyttömän kiva blogi, jään seuraamaan! :)

    https://vievies.blogspot.fi/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Haha hauska kuulla :D Kiitos ja tervetuloa mukaan :)

      Poista
  2. Mulla sama toi jos joku sotkee mun hiukset haha! :D Mun poikaystävä tekee sitä aina kiusallaan ja voi että mää suutun :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo, siis niin ärsyttävää :D Sotke sitten takaisin kun geelit on täydellisesti ;)

      Poista
  3. Muuten meillä on samat paitsi toi jalkojen koskettelu ei haittaa mua :D Lisäks kanssa ärsyttää ihmisten äänekäs hengittäminen, semmonen erikoinen läähätys. Joskus sille ei voi mitään, mutta joskus sen vois jopa estääkin... Upeita kuvia ja oot muuten todella kaunis!!

    VastaaPoista
  4. Haha no näitähän oli sulla tosi vähän :D Mä taas helposti ärsyynnyn ihan kaikesta, joten mun ei tätä postausta kannata tehdä kun lista vaan jatkuu loputtomiin :D

    VastaaPoista

♥ Kiitos kommentistasi! ♥