tiistai 17. toukokuuta 2016

MUN RENTOUTUMISTAVAT


1. Musiikki on sellainen asia joka saa minut unohtamaan kaiken muun. Siinä keskittyy niin täysillä siihen mitä on juuri silloin tekemässä. 
Usein olen tehnyt musiikkia jonkun toisen kanssa, niin on samalla sosiaalinen kun tekee yhteistyötä toisen kanssa.

2. Yoga. Stressi saa helposti kaikki paikat ihan jumiin, niin saa hetkeksi vain keskittyä omaan kehoon ja lihaksien rentouttamiseen.


Asukuva 4

3. Sarjojen katsominen. Muistan miten minulla oli se yksi tunti aikaa iltaisin katsoa Orange Is The New Black:iä viime kesänä, ja muistan oikein tarkasti sen mielihyvän tunteen! Sarjat toimivat minulla monella tavalla, ihan myös pitkittämisenä ja tylsyyden tappamisena :D


4. Treenaaminen. Treenaamisesta tulee todella hyvä fiilis, ja voi esimerkiksi nyrkkeilemällä päästellä höyryjä jos on vihainen tai stressaantunut.


5. Tavaroiden selailu. En tiedä, että kuuluuko pitkittämiseen, mutta jos olen todella stressaantunut mä löydän helposti itseni katsomasta esimerkiksi vanhoja valokuvia tai jotain vanhoja kokeita ala-asteelta :D


Asukuva 5

Miten te rentoudutte? :) 

- Roxy 

17 kommenttia:

  1. Meillä on näköjään joitakin samoja tapoja rentoutua. Mäkin tykkään musiikista, sarjojen katselusta ja treenaamisesta ;).

    VastaaPoista
  2. kivoja tapoja rentoutua :) <3 ja upeat kuvat

    VastaaPoista
  3. Sarjojen katselu on kyllä hyvä tapa rentoutua ja tappaa aikaa. Mä yleensä rentoudun lukemalla jotakin kirjaa tai kuuntelemalla musiikkia. Todella hienoja kuvia ja ihanat vaatteet! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Niin onkin! ♥ Mä haluaisin niiin olla kirja-ihminen :D
      Ja kiitos Enni ♥

      Poista
  4. Tosi kauniita kuvia ja kiva postaus!:)

    VastaaPoista
  5. Hah, meillä samat! :D Musiikki ja sarjojen katselu, siihen vielä kynsien lakkaus ja avot! :) Postauksen kuvat ovat muuten aivan ihastuttavat <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiva! :D Kynsien lakkaus toimii mulla pitkittämisenä :D Aina kun lakkaan mun kynnet joku totee "sulla ois jotain paljon tärkeämpää tehtävänä, eiks vain ;)"
      Ja kiitos taas Sofia ♥

      Poista
  6. Ois kyl ihana jos osais rentoutua treenaamalla .D Siin lähtis kyl kiloja pois ja kunto kiittäis :D Mut ei niin ei. Ihania juttuja oot kyl listannu!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mä en ennen tykännyt yhtään, mutta nykyään on ihan parasta!
      Kiitos Saga ♥

      Poista
  7. Sun rentoutumistavat kuulostaa tutulta, paitsi yogaa en ole vielä koskaan kokeillut. Tekis varmaan ihan hyvää, vois auttaa tähän jumijumi selkään :P Itse rentoudun lenkillä parhaiten, etenkin jos sen tekee jossain metsässä. Saa vain nauttia hiljaisuudesta ja katsoa kun koirat leikkii. Ps. Ihania kuvia susta<3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Suosittelen ehdottomasti yogaa! ♥ Mun selkään on ainakin auttanut todella paljon! En ennen edes pystynyt lenkkeilemään ja nykyään voin yogan takia! :) Ihan helppoja harjoituksia voi löytää netistä, eli ei todellakaan tarvitse olla mikään pro :D
      Ja kiitos ♥

      Poista
  8. Vau miten upeat kuvat! Mulla on sama juttu, että musiikki saa unohtamaan kaiken muun ja rentouttaa. Sarjojen katselu on myös parasta :)

    VastaaPoista
  9. Ihana tuo asu! Itse en saisi ikinä pysymään puhtaana :D

    elamanikuvina.blogspot.fi

    VastaaPoista

♥ Kiitos kommentistasi! ♥