tiistai 31. toukokuuta 2016

MUN 20 ELÄMÄNVIISAUTTA


En väitä olevani mikään maailman viisain ihminen. Olen sentään pienenä syönyt koiranruokaa suoraan kupista ja onnistunut saamaan jalka poikki jo 1,5 vuotiaana :D Matkan varrella on kuitenkin tullut opittua vaikka mitä! Ettette joutuisi tekemään samoja virheitä kuin minä, haluan säästää teitä aika paljolta jakamalla näitä mun elämänviisauksia, yksi per vuosi jolloin olen tällä maapallolla sekoillut.


IMG_1390

1.  Puhu suoraan ja pidä puolesi! Älä anna ihmisten pompottaa sinua! Kerro rehellisesti, mutta asiallisesti mistä kiikastaa. 

2.  Vedä auton lämpöpiuha pois ennen kun lähden ajamaan. Roxyyyyy *facepalm* ... XD 

3. Ihmisestä, jota aluksi inhoat, voi tulla suuri osa sun elämää. Anna kaikille toinen mahdollisuus!

4. Kaikki parhaat kaverit eivät ole ikuisia (*köhköh* yläaste...)

5. Tulet monta kertaa pettymään ihmisiin, mutta voit aina pitää huolen siitä ettet itse aiheuta pettymystä.


Asukuva 8


6. Muutenkin sun elämään tulee astumaan sinua huonosti kohtelevia ihmisiä joita voi pitää silmiä räpäyttämättä heivata menemään.

7. Ne elämän isoimmatkin draamat unohtuvat nopeasti. 

8. Masentaminen on ajan haaskausta.

9. Osta se paita jota olet miettinyt. 

10. Monet 20-vuotiaat miehet ovat aikalailla yhtä kypsiä kuin 15-vuotiaat pojat. Sorry, but true. 


IMG_1377

11. Kaikki järjestyy, tavalla tai toisella. 

12. Stressaaminen on turhaa. Tämän ymmärtämiseen meni noin 20 vuotta :D

13. Älä elä miellyttääksesi muita...!

14. Sano kyllä uusille kokemuksille. Parhaimmat asiat ovat tapahtuneet kun en ole ollut sillä mielellä, ja silti lähtenyt mukaan.

15. Yömyöhän deep talkit on parhaita ja opettaa paljon enemmän siitä ihmisestä kuin mikä tahansa keskustelu päivällä. 


Asukuva 3
Haha jacket sponsored by Janica XD 
16. Pidä huolta kulmakarvoista! Mä toivon että olisin nuorempana tajunnut miten suuri merkitys niillä on! :D 

17. Just DO IT jos sä oikeasti haluat! 

18. Älä sylje vastatuuleen... :D

19. Kateus ei johda mihinkään.

20. Ei kannata laittaa haarukkaa mikroon (ei ollut minä, mutta perille meni! :D)

There you go. Olkaa viisaampia kuin minä! :D

- Roxy 

15 kommenttia:

  1. Hahaha, sponsoded by Janica :'-D Men hei denhä va helt sika bra postaus!! :-)

    VastaaPoista
  2. Hei! Linkkasit blogisi mun "linkkaa blogisi" postaukseen, ja valitsin sun blogisi 5 parhaan joukkoon. Kysyisin vain lupaa ottaa pari kuvaa blogistasi kollaasia varten, joka tulee myös postaukseen, missä kerron mihin tykästyin sun blogissa ja muuta sellaista! Voit ehdottaa postauksia mistä haluaisit kuvia mahdollisesti otettavan (-:

    https://viivimiljamaria.blogspot.fi/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Oii ihanaa tosi kiva juttu! :) ♥ Voit hyvin esimerkiksi lainata kollaasiin kuvia ihan uusimmista postauksista,tai ihan kuten haluat :)

      Poista
  3. Hehe, tuli oikein hymy huulille tätä lukiessa! :D Tosin on minulla kyllä vaikeuksia esim. stressaamisen suhteen ja muutenkin yritän usein miellyttää muita :/ Tuosta viimeksi mainitusta olen onneksi jo pikku hiljaa pääsemässä yli :) Tosi hyvä postaus!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Haha ihanaa :D Varmasti nyt kun pääset kesälomalle, kaikki tuntuu paremmalta!
      Kiitos Maija! :)

      Poista
  4. Tulin jotenkin tosi hyvälle tuulelle tätä postausta lukiessa :D Ihan superkiva <3


    http://vilhelmiinalyydiaa.blogspot.fi

    VastaaPoista
  5. Todella hyviä elämänviisauksia! :) Kyllä oon samaa mieltä melkein jokaisesta noista :D En ymmärtänyt silti kohtaa 8, masentaminen on ajan haaskausta? Toisten masentaminen vai mitä tarkotit tolla? :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos Niina :) Tarkoitan ehkä lähinnä tilanteita, joissa olisin hyvin voinut pistää murheita sivummalle ja nauttia hetkestä.
      Masennus on psykiatrinen sairaus jota en sairasta, niin en siksi tarkoita sen oireita, vaan lähinnä tilanteita joissa minulla on ollut valinta ja mahdollisuus jatkaa elämää iloisin mielin, ja silti jäänyt pohdiskelemaan murheita ja menneitä. Toivottavasti ilmaisin itseni paremmin tällä kertaa :D

      Poista
  6. Tosi monta samaistuttavaa kohtaa, mutta parasta elämässä on, että ilman virheitä ei opi mitään :) Kivat kuvat kans!

    VastaaPoista

♥ Kiitos kommentistasi! ♥