lauantai 7. toukokuuta 2016

MITÄ JOS?


Minusta on niin ihanaa että aurinko on alkanut lämmittämään! Heti kun kylmä tuuli menee pois, olen aivan varmasti ulkona bikineissä odottamassa rusketusta mitä en koskaan saa :D

Tämä vuosi on jotenkin ollut niin "ladattu" niin monella tavalla, ja tämä kevät ja tuleva kesä tulee olemaan se jännittävin osa jolloin kaikki ratkeaa. Yritän nyt nauttia mun ainoasta "lomasta" toukokuussa, vaikka minulla onkin ihan hurjia määriä tehtävänä. 

IMG_1215

Asukuva2

IMG_1202

On myös käynyt mielessä, ihan hypoteettisesti, että mitä jos kaikki menee mönkään? Olen kyllä pitkään miettinyt, että olisiko au pairina oleminen jotain mitä haluaisin kokea? :) Minullahan oli aika rankkoja kokemuksia host perheissä vaihdon aikana enkä sen takia ole varma jos pystyisin kokemaan vastaavia konflikteja uudestaan, varsinkin jos olisin palkallisena sellaisessa tilanteessa. 

Toisaalta - kaikki on mennyt pelottavan hyvin tähän asti, itse asiassa ihan putkeen. Miksei loputkin asiat voisi mennä? 
Onko täällä joku ennustaja joka voisi kertoa että kaikki järjestyy? :D 

- Roxy 

20 kommenttia:

  1. Mun on pakko kommentoida tähän, kun kysyit tuosta ennustamisesta :D
    Osaan ennustaa Tarot-korteilla ;)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hihih niin minäkin! :D Ostin joku vuosi sitten sellaisen kortti setin ja pelleilimme niillä pari kertaa kavereiden kanssa :D
      Mutta ei ole kyllä mitään kummempia niistä saanut irti. Aika ympäripyöreitä juttujahan ne käsittelee..

      Poista
    2. Joo tottahan se, että aika monet niistä ennustuksista pystyy soveltaa useampiin tilanteisiin :D
      Mun aina tekee toisaalta mieli myös jollain lailla ajatella, että "voiskohan toi olla totta". :DD

      Poista
  2. Kaikki järjestyy varmasti!:) Nyt vaa nautit elämästä ja kesästä<3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Toivotaan niin :) Pitää yrittää elää hetkessä ja olla murehtimatta mitä huominen tuo ^^

      Poista
  3. Mä nyt ennustan hei et kaikki järjestyy! :D Mutta jos nyt ihan totta puhutaan, niin kyllähän itsellä ja omalla sisulla on myös vaikutusta siihen. Sä vaikutat sellaiselta likalta, että määrätietoa ja halua onnistua kyllä löytyy, eli selätät varmasti minkä tahansa ongelman! Hyvin se menee kun vaan uskoo itseensä <3 Koita rentoutua nyt edes hetki! :D Hyvää viikonloppua ja tsemppiä tulevaan <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ihana Sofia ♥ Kiitos sun kommentista!
      Hyvää viikonloppua sullekin!

      Poista
  4. Kaikki järjestyy ja menee hyvin, vaikka välillä ei siltä tuntuisikaan! Tsemppiä kevääseen <3


    ♥ Vilhelmiina Lyydia
    http://vilhelmiinalyydiaa.blogspot.fi

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Oii kiitos kannustavista sanoista! :) Ihanaa kevättä sullekin!

      Poista
  5. Kaikki järjestyy, uskot vaan itsees <3 Ja tosi hyviä kuvia siusta, siulla on tosi kaunis hammashymy!

    http://j-doitforyourself.blogspot.fi/

    VastaaPoista
  6. Jos jotain on ehtinyt oppia elämästä, niin sen että kaikki aina järjestyy lopulta :) Au pairina 2014-2015 olleena voin ihan ehdottomasti suositella lähtemistä. Jos siis vaan lasten kanssa tulee toimeen ja on vastuuntuntoinen ihminen :D Oli kokemus perheestä mikä vaan, niin se matka kasvattaa älyttömästi hyvine ja huonoine päivineen. Huonon perheen voi vaihtaa (mä vaihdoin 2 kertaa) ja oikean osuessa kohdalle ja kaiken muunkin natsatessa se on ehdottomasti kaiken sen arvoista. Lyhyesti siis: lähde ihmeessä! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Olisi varmaan ihan mahtava kokemus jälleen kerran, ja olen iloinen että sulla natsasi lopuksi!
      En vain ole varma jos olen valmis käymään sen kaiken uudestaan läpi :D Vaikka mun vaihto oli ihan älyttömän opettava, en varmaan tekisi sitä uudestaan. Tilanne olisi toki erilainen au pairina, ja sinänsä hyvä mahdollisuus kokea jotain vastaavaa uudestaan.

      Poista
  7. Täältäkin tsemppiä kaikkeen tulevaan! Oot todella kaunis :--)

    VastaaPoista
  8. Hitto mä voin kertoa sulle, että kaikki järjestyy! :D Oon aivan samanlaisten ajatusten kanssa kamppaillut pitkin mennyttä vuotta ja vielä tulevaa kesää ajatellenkin oon tosi epätietoinen ja mietin jatkuvasti kaikenlaista. Oon kuitenkin huomannut, että asiat järjestyy aina ja vaikka joskus tulisi jotain vastoinkäymisiäkin niin ne aina selviää ja niistä oppii! Paljon tsemppiä :)

    http://riikkamaria.blogspot.fi/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi Riikka, kiitos ♥ Asiat kyllä järjestyy meidän molempien osalta! Hurjasti tsemppejä sullekin!

      Poista
  9. Superkauniilta näytät! Ja se on niin tuttu tunne, että kun asiat on mennyt ihan kympillä, ei osaa olla siitä iloinen vaan sitten alkaa pelkäämään niitä asioita jotka menee huonosti mahdollisesti. Mulle on ennustettu taroteista ja oli kyl pelottavan täsmällinen ennustus. :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos Saga ♥ Niin, sitä pahaa vain odottaa :D Yritän nyt kuitenkin elää sillä asenteella, että ei mitään huonoa välttämättä tarvitse tapahtua! Ja mulle on myös ennustettu, ja oli kyllä silloin pelottavan täsmällinen :D En kyllä uskalla sellaisiin koskea just nyt XD

      Poista
  10. Mä aina haluan uskoa että asiat järjestyy tavalla tai toisella. :) Vaikka mulla olikin ihan järkyttävän huonoa tuuria au pair-perheiden kanssa, on asiat nyt lopulta ihan todella hyvin! Voin siltikin vain suositella au pairiksi lähtemistä, niin monella on osunut nappiin heti ekan perheen kanssa ja onhan tää toki ollut muutenkin kaikesta huolimatta loistava kokemus. Vinkkinä sanoisin että kannattaa vertailla myös eri maiden työtunteja ja -tehtäviä, niissä on isojakin eroja. Au pairina on myös vaihtoon verrattuna se hyvä puoli, että etenkin ilman järjestöä sulla on täysi valta valita minkälaiseen perheeseen menet. Myös monissa paikoissa on pulaa au paireista, joten valinnanvaraa kyllä löytyy. :)

    Hiuksissa Hiekkaa

    VastaaPoista

♥ Kiitos kommentistasi! ♥