sunnuntai 22. toukokuuta 2016

JOS EN OLISI...


IMG_1572


... mennyt vahtimaan yhden tietyn perheen lapsia, en olisi saanut niitä tärkeimpiä töitä mitä minulla on tähän asti ollut.

...vapaaehtoisesti mennyt auttamaan vaihtarikoulutukseen, en olisi tavannut yhtä henkilöä, enkä olisi vaihtanut perhettä siinä vaihdon lopussa.

... odottanut Camia pääsykokeiden jälkeen, meistä ei olisi koskaan tullut kämppiksiä.

... muuttanut Vaasaan, en varmaan olisi tavannut Jessicaa ja muita mahtavia kavereita.

... hakenut "väärin" viime vuonna, en ehkä tietäisi mitä minä oikeasti haluan tehdä.


IMG_1569

Mä tykkään ajatella tällaisia asioita! Tiedän, että voisi jatkaa loputtomiin ja niin monella eri tasolla. Ajattelen just sellaisia vähän isompia seikkoja mitä mun elämässä tapahtuu juuri nyt, tai asioita jotka johtivat mun elämän suurempiin käännekohtiin.

On aika kiinnostavaa ja samalla pelottavaa, ettei mulla ollut aavistustakaan siitä, että se sattumalta tapahtunut asia vaikuttaisi minuun näinkin paljon!

Now I'm so deep you can't even see me :D 

- Roxy 

16 kommenttia:

  1. Haha mä oon samalainen :D Aina mietin jos ja jos! Mutta hauska kun julkasit noita sun varmaan tärkeimpiä jos en olisi kohtia :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Haittaako jos toteutan vastaavan postauksen jossain vaiheessa? :)

      Poista
    2. Ei haittaa :) Linkkaa sitten mulle ettei vain vahingossa mene ohi, koska luen mielelläni :)
      Kiitos että kysyit! ♥

      Poista
  2. Ei vitsit, miten kiva postausidea - en oo tämmösseen tainnut ikinä edes törmätä muissa blogeissa!:) Se on hassua, miten ihan pienetkin päätökset voivat vaikuttaa elämään niin paljon!

    http://elli-amanda.blogspot.fi/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos Elli! ♥ Niin onkin! Vähän just pelottaa ajatella, että kaikki mitä teet vaikuttaa sun tulevaisuuteen o.O

      Poista
  3. Mäkin välillä mietin juuri samallailla, että jos en olisi jotain tehnyt niin olisiko jotain siitä seurannutta koskaan tapahtunutkaan :D Mä silti uskon, että asiat joiden on tarkoitus tapahtua tapahtuu :) Tämä oli todella kiva postausaihe! ♥

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos paljon ♥ Ja olen kyllä ehdottomasti samaa mieltä!

      Poista
  4. Hei tää oli tosi kiva postaus! Aloin itekin miettiä että jos en olis "joutunu" viettämään välivuotta niin mun tilanne ois tosi erilainen nytten. Oon samaa mieltä aikasemman kommentoijan kanssa että joittekin asioiden on vaan tarkotus tapahtua, ehkä välivuosi oli yksi niistä! Tosi ihania kuvia muuten, oot todella nätti :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos tosi paljon kehuista ♥ Välivuosi on monella tosi iso tällainen juttu. En kyllä tunne montaa ihmistä jotka ovat katuneet välivuotta. Toivon tavallaan, että itse olisin "joutunut" sellaista pitämään :)

      Poista
  5. voi miten kiva postaus Roxy!! ♥

    VastaaPoista
  6. Sulla on aina niin mielikuvituksellisia postausideoita! <3 En oo hetkeen ehtiny blogata tai lukea blogeja kunnolla, mutta nyt tulin lukemaan sun kaikki uusimmat postaukset läpi! :D

    VastaaPoista
  7. Tosi ihanaa pohdintaa :D Se on niin jännä kun välillä alkaa miettimään ja jossittelemaan, niin miten eriä tää elämä nyt voiskaan olla :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos Saga ♥ Niin onkin, ja olet kyllä todellakin oikeassa! :D

      Poista

♥ Kiitos kommentistasi! ♥