maanantai 9. toukokuuta 2016

5 FUN FACTS



1. Pelkään nukkeja vähäsen. Ei nyt silleen itsessään. Mutta minusta ei ole ihanan nostalgista muistella lapsuuden hetkiä käymällä läpi vanhoja nukkeja. Olen ehkä nähnyt liian monta kauheleffaa, mutta pistin oikeasti kaikki nuket vintille lukkojen taakse, ja jep - olen 20v :D

2. Osaan vähän viittomakieltä. Ei sitä uskoisi, mutta tein kokonaisen viittomakieli dvd:n pienenä yhteen projektiin (ei - kukaan ei saa nähdä sitä XD) ja oli kyllä todella antoisa juttu! Olihan se vähän hankalaa opetella yhdelle kesätyölle, mutta olen kyllä muutamassa tilanteessa hyötynyt tästä vaikka siitä onkin joku 10 vuotta!

Asukuva 1

3. Jos kuulen sireenejä, mä haluan nähdä, että onko ambulanssi, poliisi vai paloauto. Tämä viihdytys alkoi täällä Vaasassa, ja kuvaa varmaan vähän miten tylsä arki minulla on :D Muuttoon on kuitenkin (onneksi) vain 7 päivää, niin... Helsinki pelasta minut 

4. En voi nukahtaa jos vaatekaapin tai huoneen ovi on auki. Mulle tulee jostain syystä siitä sellainen epämukava olo :D

5. Mulla on toinen Snapchat johon lähetän vuoden aikana kuvia ja videoita. Katson sitten uutena vuotena niitä ja fiilistelen vuotta :)
Mulla oli viime vuonna purkki mihin kirjoitin lappuja ihanista, pienistä hetkistä. Oli todella koskettavaa, ja tuli tosi hyvä fiilis vuodesta! 

Opitteko jotain uutta minusta? ;) 

- Roxy 

P.S Olethan osallistunut »arvontaan«? ;) 

14 kommenttia:

  1. Kiva postaus :) <3 ja hyvä oppia vähän jotain uutta !!

    VastaaPoista
  2. Hahaa, täällä toinen joka ei saa unta jos kaappi jää raolleen, HYI! :D Hauska postaus ja aivan ihana toi snäppi-idis! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo mä en oikeasti tiedä mikä siinä jutussa on! :D
      Saa nähdä sitten vuoden lopussa, että tykkäsinkö enemmän niistä lappusista vai tästä teknisestä versiosta :)

      Poista
  3. Ihania kuvia ja faktoja sinusta! :)

    VastaaPoista
  4. Haha mulla on sama tuon nukkumisen kanssa:D Ihana postaus:)

    VastaaPoista
  5. hih ihana postaus ! muutamaan minäkin samastuin :) ja olet muuten toosi kaunis!

    VastaaPoista
  6. Kiva postaus ja samoja juttuja mullaki! Harmikseen toi snapchat juttu ei tuu toimimaan koska snapchat poistaa snäpit jotai ei oo katottu yli kuukauteen että 😭

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Eei voi kakka :( Googlasin ton jutun ja se on joku tietty määrä... Pitää sit mennä takaisin lappujen kirjoittamiseen :D Kiitos että kerroit tästä! Olisi ollut harmi nähdä vain viimeisimmät snäpit sitten joulukuun lopussa ':D

      Poista
  7. Ihania juttuja :D Vautsi, viittomakieltä ois ihan mahtava osata! :D Varsinkin oman koulutuksen puolesta siit ois paljon etua :)

    VastaaPoista
  8. Hyvä postaus! Samaistun tuohon 3 ja 4 kohtiin. :D

    VastaaPoista

♥ Kiitos kommentistasi! ♥