torstai 26. toukokuuta 2016

18 X JATKA LAUSETTA




Seuraavaksi ajattelin... mennä lenkille. Mitäpäs muuta? :D 

Viime aikoina.. olen ollut todella kiireinen. Pääsykokeet, muutto, arjen alku Helsingissä. Huoh.


IMG_1352


En osaa päättää... mitä söisin kun olen kaupassa. Se on aina ollut asia jota minun täytyy suunnitella etukäteen. Muuten loppuu siihen, etten osta tai syö yhtään mitään. Ihan kaikessa olen näköjään täysillä mukana tai sitten en ollenkaan :D

Muistan ikuisesti... sen katseen mun parhaalta ystävältä Uudessa-Seelannissa kun kerroin että mulle tehdään äkillinen (perheen)siirto, ja että näemme juuri sinä hetkenä viimeistä kertaa.

Päivän paras juttu... on ruoka, tai ne viimeiset sekunnit ennen nukahtamista. 


IMG_1346

Noloa myöntää, mutta... sain vasta mopokortin toisella yrityksellä, ja siihen aikaan piti vain tehdä teoriakokeen :D Ei se asia sinänsä ollut kauhean nolo, vaan se, että tein kokeen ruotsiksi enkä kielellisesti ymmärtänyt yhtään mitään x) 

Viikko sitten... mulla oli pääsykokeet, ja uskallan kai uskoa että se opiskelupaikka sieltä irtoaa :) *jinx alert*

IMG_1348

Kaikista pahinta on... etten välillä muista mun oikeaa nimeä. Niin harva tietää sen, että mullakin välillä unohtuu :D Meinasin esim. saada sydänkohtauksen kun lukioon hyväksyneiden lista tuli. Skannasin koko ajan väärää nimeä hah..

Salainen taitoni on... että osaan lipaista mun kyynärpäätä. On kyllä helpottanut mun elämää todella paljon, kuten varmaan arvelitte :D 

IMG_1354

Jos saisin yhden toiveen niin se olisi.. ikuinen onnellisuus. Täsmällisempiä toiveita ei saa paljastaa ;)

Minulla on pakkomielle... tarkistaa mun suoristusrauta ennen kuin lähden kotoa. Mulla jäi kerran päälle ja halkaisi mun koko meikkipöydän lasin. Mulla on nykyään itsestään sammuva rauta, mutta stressaan silti. Teknologia voi pettää :D

IMG_1364


Söin tänään... salaattia. Millä muulla mä muka eläisin? :D 

Ärsyttävintä on... jälkiviisaus. Kun olisi voinut tavata useammin, tai jos olisi tiennyt aikaisemmin.

Tekisi mieli... hankkia koira ♥ Mulla on koko vuoden ajan ollut kauhea koirakuume, ja pitää nyt vähän miettiä milloin olisi ajankohtaista.


IMG_1349


Olenko ainoa, jonka mielestä.. suklaa ei ole mitään erityistä...? 

Minusta on söpöä... kun joku on oikeasti miettinyt jotain lahjaa ihan perin pohjin 

Hävetti... kun lähdin ajelemaan skoballa hameessa :D 

En ymmärrä... miten jonkun toisen seksuaalinen suuntautuminen voi ärsyttää jotain toista ihmistä.


IMG_1341


Mitä mieltä olitte tästä postauksesta? :) 

- Roxy 

4 kommenttia:

  1. Vähänkö kiva postaus :) <3 Mun on pitänyt tehdä tällänen postaus kuukauden, enpä oo saanut aikaseks haha :D Ihania söpöjä juttuja susta, vaikutat niin suloiselta ihmiseltä :) Mäkään en ymmärrä miksi toisia ärsyttää toisten seksuualinen suuntautuminen.. -.- Ja jälkiviisaus.. :D Sekin on niin ärsyttävää!

    VastaaPoista
  2. Tää postaus oli niin kivaa luettavaa :) Oot tosi kaunis ja sun asu on Super ihana! Pitääkin jäädä seurailemaan sua :)

    http://by-rosejuliet.blogspot.fi/

    VastaaPoista

♥ Kiitos kommentistasi! ♥