maanantai 25. huhtikuuta 2016

EN OLE KOSKAAN...


Tiedätte varmaan "Never have I ever" juomapelin? Useissa etkoissa se toimii hyvänä seurapelinä, ja oppii paljon uusia asioita omista kavereistakin. Useinhan siinä kerrotaan aika rivoja juttuja, varsinkin jos lataa jonkun sovelluksen puhelimeen :D

Mutta mulla tuli mieleen, että on kyllä monta sellaista aika "normaalia" asiaa arjessa, joita en ole koskaan tehnyt.


IMG_1035

En ole koskaan...

    Istunut jälkiistuntoa. Jos ei lasketa sellaisia missä koko luokka joutui jäämään kauemmaksi aikaa :D Ihmettelin aina mitä siellä tehtiin!


    Luovuttanut verta. Koska painan liian vähän, mä en saa luovuttaa verta. Olis kyllä silleen kiva kokemus! :O


    Unohtanut perheenjäsenen syntymäpäivää.


IMG_1043


    Saanut potkuja mistään työstä.


    Katsonut kauhuelokuvaa elokuvateatterissa. Muutenkin on lista aika pieni. En nimittäin yhtään tykkää kauhuelokuvista! :D



IMG_10382


    Ollut häissä. Jos ei lasketa, että olin 2 viikkoa vanha kun mun vanhemmat menivät naimisiin :D


    Joutunut rehtorin puheille.. Suomessa. Uudessa-Seelanissa kyllä XD


Kuinka monta kertaa olisitte juoneet? ;) 

- Roxy 

15 kommenttia:

  1. Kaksi kertaa olisin juonut.. ;D Jälki-istunnossa oon ollut kerran ja myös rehtorin puheille oon pari kertaa tainnut joutua.. :DD

    Mäkään en yhtään tykkää kauhuleffoista, ja silti mun poikaystävä aina valitsee kauhuelokuvan! xD

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hihih :D Mitenköhän sä sen ansaitsit? ;)
      Ja mullakin muutama kaveri joka aina haluaa katsoa :D

      Poista
    2. Mun vastaus tulee nyt vähän myöhässä, mutta aika rämäpää olen ja olin varsinkin teini-iässä niin ehkä siihen liittyy tuo jälki-istunto.. :DD

      Poista
  2. Olisin joutunut juomaan kerran, sillä olen katsonut kauhuelokuvan elokuvateatterissa. Tämä oli kyllä hauska postaus ja kuvat ovat todella hienoja. :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hyi kamalaa, en varmaan pystyisi siihen :D
      Ja kiitos Enni ♥

      Poista
  3. Heh, nää on kivoja! (Ps. 5 kertaa :D)

    VastaaPoista
  4. Haha tosi hauska postaus, tykkäsin! Ps oot niiin nättinä taas ! Toi sun paita on yli-ihana!

    VastaaPoista
  5. Voin samaistua pariin kohtaan! :D Nää postaukset on huippu hauskoja :) Upeat kuvat♥

    VastaaPoista
  6. Ihana blogi ja raikkaita, kauniita kuvia! :)

    VastaaPoista
  7. Auts, olisin joutunut juomaan neljä kertaa :D
    Jälki-istunnossa olin ala-asteella varsinkin, ja yläasteella pari kertaa. Siellä tosin siksi että opettajien oli helpompi uskoa kiusaajia kun syyttivät mua rauhan häiritsemisestä, vaikka ite kiusasivat.
    Perheenjäsenten synttäreitä oon unohtanut, kun vanhemmat ja isosisko on syntyneet kolmen viikon säteellä, enkä ikinä muista kuka millonkin!
    Häät on vähän tylsiä minusta, vaikka paikat ja puvut onkin monesti kauniita ja noin. Ja rehtorin juttusilla kävin muutaman kerran ala-asteella, vaikkakaan en siksi että olisin itte tehnyt pahuuksia :D Ja jos rehtori on oma opettaja, niin... jos joutuu opettajan puhutteluun, on se samalla rehtorin puhuttelukin!

    VastaaPoista

♥ Kiitos kommentistasi! ♥