keskiviikko 30. maaliskuuta 2016

PARASTA SIINÄ, ETTÄ ON MUUTTANUT KOTOA


Välillä mulla on tosi ikävä perhettä, mutta kun olen lomilla joutunut asumaan patjalla vanhempien asunnossa, olen tehnyt pari oivallusta.
Onpas kaikki niin hyvin Vaasassa kämppiksen kanssa :D

Ensinnäkin.. ei tarvitse kuunnella isän laulua... Mun musikaalisuus EI ole tullut häneltä, if you know what I mean ':D ... *huokaus*..

PicMonkey Collagevbn


Cami arvostaa aina jos siivoan kotona, ja tietty toisinpäin! Olin ollut yhden viikonlopun ihan yksin Helsingin kämpässä, ja panostin paniikissa siivoukseen nurkkia myöten ennen kuin vanhempani tulivat takaisin. Tultuaan kotiin, he huomasivat vain lautasen joka ei mahtunut tiskikoneeseen :D .. *huokaus*..

On myös todella ihanaa ettei mun tarvitse selittää kenellekään missä olen ollut. Vaikka olen täysikäinen ja näin, niin minua tentataan ihan sikana kun olen vanhempien luona :D Camin kanssa on ihan eri juttu kun on kaveri, eikä me nyt kysytä joka kerta kun ovi käy :D Ain't nobody got time for that.

Saan pitää mun asioita ihan siinä missä minä itse haluan, ja niin kauan kunnes minua alkaa ärsyttää.
Kyllä se on ihan hyvä että vanhemmat muistuttavat siivoamaan, mutta sitten kun on asettautunut omaan asuntoon, se oma muistutus tulee aikaisemmin kuin itse luulisi. Minulla on yleisesti paljon isompi motivaatio siivota kun asun pois kotoa.

IMG_0624_Fotor


Vaikka arvostankin äidin ruokaa todella paljon, niin on se ihanaa ettei koskaan tarvitse syödä mitään mistä ei itse tykkää kun asuu yksin ♥
On myös tuhat kertaa helpompaa olla jollain ruokavaliolla kun saa suunnitella ajat ja ruoat itse.

Keskellä lattiaa on myös nykyään oikeasti keskellä lattiaa. Seinustalle nätisti asetetut esineet olivat yleensä "keskellä lattiaa". Sanoiko teidänkin vanhemmat näin? xD

Kun ns. kasvaa "aikuiseksi" niin näkee vanhemmat ihan eri tavalla kuin lapsena. Vanhemmat muuttuvat aika normaaleiksi ihmisiksi jotka ovat yhtä pihalla kuin sinäkin, vain eri asioissa :D Isä soittaa mulle jos iPad ei toimi, mut mä en taas ymmärrä mitään sähköjen päälle :D
Ei se kunnioitus todellekaan mihinkään katoa, mutta kaikki on muuttunut. Niin outoa. 

- Roxy 

4 kommenttia:

  1. Aina kun menen käymään porukoilla ja laitan kassit tiettyyn paikkaan väliaikaisesti, ne on "keskellä lattiaa" ja ne pitää kuulemma ottaa siitä pois ennen kuin joku kompastuu :D Juu-u tuttua on!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hahah tuokin kuulostaa niin tutulta! XD Sillee: huom.. -väliäaikaisesti- ok? :D

      Poista
  2. Ohhoh, wau mitä kuvia, ne vei heti huomion! :) ♥ Ja postauskin on kokonaisuudessaan ihana, tosi moneen juttuun pystyin samaistumaan! Niin se vaan menee että kun on kerran oman kodin saanut, ei siitä kyllä hevillä luopuisi :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Oi kiitos! ❤️❤️ Niin olen ihan samaa mieltä! On siinä puolensa, mutta todellakin sen arvoista!

      Poista

♥ Kiitos kommentistasi! ♥