sunnuntai 20. maaliskuuta 2016

PAMPAS 2016


Tällä viikolla Vaasassa juhlittiin Pampas nationaldagenia. Juhliin ei vissiin ole varsinaista syytä, mutta on tavallaan opiskelijoiden perhejuhla täällä Pohjanmaalla :D Perjantaina oli viikon päätapahtuma, mutta viikkoon mahtui runsaasti muitakin pienempiä tapahtumia! Följ med 


14-svyle-27843456eca689536d8
© Yle/Petter Sandelin 

Jee, pääsin Yle X3Mn sivulle :D ☝︎


PicMonkey Collagesfgcfds

Mulla oli todella paljon ohjelmaa vielä maanantaina ja tiistaina koulussa, niin mun Pampas-viikko lähti käyntiin "vasta" keskiviikkona :D

Keskiviikkona menin Jessican koulun tapahtumaan joka muistuttaa Ruotsissa järjestettävää Allsång på Skansenia. Oli tosi tosi hauskaa, vaikka kaaduinkin pyörällä myöhemmin samana iltana :D


PicMonkey Collageehdad

Torstaina oli ihan huikeat sitzit missä mm. Janne Grönroos oli vetäjänä. Jatkoilla tapasin paljon kavereita ympäri Suomea, koska tämä viikko vetää opiskelijoita Vaasaan ihan joka puolelta ♥ Mun kämppiksellä oli myös vieraita, ja oli todella kivaa taas tutustua uusiin ihmisiin :)

PicMonkey Collagefdhd

Perjantaina oli luvassa olympialaiset, ja illalla konsertti. Lämppärinä oli Drifters' Collective joita olen kuunnellut n. vuoden ajan. Ne ei oo kauheen tunnettuja, mutta mä tykkään just kuunnella sellasia bändejä. Oli kyllä vähän pettymys että ne ei soittanut niiden parasta biisiä, vaan biisejä joita mä en edes tunnistanut :D Säälin myös niitä vähäsen kun kukaan muu ei oikein fiilistellyt, ja kaikki vain huusi pääartistin nimeä. Jotenkin niidenkin fiilis taisi siitä vähän lopahtaa :/ Mä yritin siinä eturivissä vaan antaa niille niin paljon tukea kuin pystyin :D Kun itsekin tietää millaista on esiintyä passiiviselle yleisölle...

14-svyle-27844556eca86d72e74
© Yle/Petter Sandelin

14-svyle-27842656eca4496ec64
© Yle/Petter Sandelin

Pääartistina oli Markoolio, mun lapsuuden idoli :D Oli ihan huikeeta!  Olin ihan eturivissä ja sain aivan mahtavan paikan! Tietty oli iso hengenahdistus kun yli 1000 ihmistä puski meitä aitaa vasten, mutta oli todellkin sen arvoista! Ja sain laulaa mikkiin ja otin vastaan kun hyppäsi yleisöön *o* En ole ennen nähnyt tätä fani-tyttö puolta itsessäni, mutta... kerta se ensimmäinen :D Kun konsertti oli loppu, mä pyörryin Johanneksen ja Wilin päälle. Ei ne sitä tainneet huomata, mutta lepäsin sitten Jessican kanssa lattialla hetken :D 

IMG_5280

Perjantaina oli jäljellä vain silliz, joka on käytännössä tapahtumassa osallistuneiden yhteinen krapula aamiainen XD Oli kyllä todella kaoottista, mutta ihan hauska kokemus! Esiintyjinä oli huumori ryhmä KAJ.  En osannut niiden biisejä, mutta... ehkä mä olen vain huono suomenruotsalainen :D

IMG_5302
Ala-aste kuva :D 

IMG_5307

Olin kyllä jo ihan tanssifiiliksissä ja näin, mutta lähdin meidän vieraiden kyydillä kotiin parin tunnin jälkeen kun olivat jatkamassa kotiin. Romahdin sitten sänkyyn, ja neljän päivän putki alkoi vähän tuntua :D

IMG_5290


Ihan huikea viikko! *o* Jää kyllä ihan sairaan hyvät muistot Vaasasta! ❤︎
Vlogiin

- Roxy 

6 kommenttia:

  1. Vaikuttaa ihan mahtavalta tapahtumalta! :) Näyttää siltä että sinulla ja kavereilla on ollut tosi hauskaa ^^

    VastaaPoista
  2. Ihana video! :) oli varmasti hauska viikko!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos ♥ Kiva että tykkäsit! Ja oli kyllä vauhdikasta ja hauskaa!

      Poista
  3. kuulostaa kivalta! :) ootpa ollut taas niin nättinä <3!

    VastaaPoista

♥ Kiitos kommentistasi! ♥