lauantai 19. maaliskuuta 2016

KUN OLIN PIENI, MÄ LUULIN...


Mä pohdin ihan hirveästi kaikkia asioita pienenä. Jos en tiennyt asioille selitystä, keksin ne itse.
Luulin ihan hirveän paljon asioita ihan vain tietämättömyydestä, ja olisi todella huvittavaa muistaa kaikki hetket jolloin olen saanut sen oikean tiedon/selityksen. Haluan jakaa pari asiaa joita muistan luulleeni :D

Roxy Kreta 2


  • Luulin, että risteyksien alla juoksi todella stressaantunut mini mies vaihtamassa valoja ruuhkan mukaan. Olin myös pohtinut asiaa niin pitkälle, että silloin kun oli vilkkuva keltainen valo, mini mies oli kahvitauolla :D 
  • Käsitin, että vilkku autossa oli kuljettajan oma muistutus minne kääntyä. 

  • Luulin myös että vilkkua piti pökkäistä tosi kovaa. Mietin aina miksi kukaan haluaisi ajaa autoa jos sormiin aina sattuu.

Olen nähtävästi ajatellut syvällisiä ajomatkojen aikoina :D


PicMonkey Collage


  • Olin ihan varma, että sähkön siirtäjillä olevat pallerot olivat sählypalloja, ja mietin aina niiden tarkoitusta.

  • Luulin, että jos aikuiset pussaa, ne saa automaattisesti vauvan. Mietin aina että gosh miten paljon lapsia tulee syntymään :D

  • Luulin myös että naisten oli pakko saada lapsia, koska kaikki miehet menevät armeijaan.

  • Uskoin että naapurin katolla oleva koriste oli joulutonttu joka tarkkaili minua vuoden ympäri olohuoneen ikkunasta. Olin siis aina todella varovainen miten käyttäydyin meidän olohuoneessa. Luulin myös, että mun vanhemmat oikeasti soittivat raportoimaan joulupukille iltaisin.

Roxy Kreta

Telkkari ja radio olivat nähtävästi aika monimutkaisia juttuja ymmärtämään. Niin tein taas jälleen kerran mahtavia johtopäätöksiä :D

  • Ajattelin, että radion sisällä oli mini ihmisiä laulamassa kappaleita, ja säälin aina heitä kun ne eivät päässeet sieltä pois. Yritin myös kurkata jos niitä näkisi "kasetti-reiästä" :D

  • Luulin että kaikki telkkarin ohjelmat tapahtuivat fyysisesti meidän telkkarissa. Kaikki elokuvat olivat luonnollisesti live-esityksiä juuri meitä varten x) 

  • Olin myös ymmärtänyt, että katsojat maksavat mainoksista (silloin olleen TV-maksun yhteydessä), ja kysyin mun vanhemmilta, että voimmeko valita ihan vain mustaa ruutua mainoskatkojen ajaksi? Mainokset eivät minun mielestä olleet rahan arvoisia :D

  • Minusta oli myös vähän pelottavaa, että uutistenlukijat seurasivat minua katseella vaikka menin sohvan tai nurkan taakse. En voinut ymmärtää miksi ne seuraisi minua.

  • Konfetti oli myös mielestäni käsin leikattu, ja päätin jo silloin, että konfetin leikkaaja ei ehkä olisi ammatti mun mieleen ':D


Mitä te olette luulleet lapsina, tai olenko ainoa hölmö tapaus? Ja mikä näistä oli teidän mielestä hauskin? :D Tuli mieleen jo monta asiaa, niin saattaa hyvinkin tulla toinen osa! :D

- Roxy 

P.S Anteeksi pieni blogitauko, mutta tällä viikolla on ollut Pampas nationaldag. Ymmärrätte kyllä seuraavassa postauksessa ;) 

12 kommenttia:

  1. Ei vitsit miten hauska postaus! Tee ihmeessä toinenki osa. :) Paras oli kyl toi minimies liikennevalojen alla. :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Haha kiitos :D ja tulossa on! Haha joo.. en tiedä miten olen ajatellut XD

      Poista
  2. Haha mulla oli sama juttu radion ja television kanssa! Luulin että ihmiset ovat ihan konkreettisesi siellä! Kerran pudotin kaijuttimen reijästä muroja, kun halusin ruokkia laulajia.. :D Ihan mahtava postaus!

    VastaaPoista
  3. Tää oli niin hauska! Mulla oli itseasiassa sama fiilis uutistenlukijoita kohtaan :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos :) haha joo oli tosi pelottavaa! :D Ei sitä tajunnut, ettei sillä ole väliä missä seisoo, koska ne kattoo kameraan XD

      Poista
  4. Eikä, niin hauska postaus ! :-D

    VastaaPoista
  5. Voi tää oli jotenkin niin älyttömän suloinen postaus! Ihania kuvia <3

    http://viiviviljaa.blogspot.fi

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos ♥ Ja on sekin hullua, että on joskus ollut noin pieni! :D

      Poista
  6. Hauska postausidea! Tätä oli kiva lukea :D

    VastaaPoista
  7. Eiikä, miten suloinen postaus!:D Mä muistan, että oon pienenä seissyt peilin edessä suu auki ja koittanut tähyillä kurkun kautta sydäntä, haha:D

    http://elli-amanda.blogspot.fi/

    VastaaPoista

♥ Kiitos kommentistasi! ♥