sunnuntai 27. maaliskuuta 2016

KUN OLIN PIENI, MÄ LUULIN... osa 2


Tein aikaisemmin postauksen asioista joita luulin pienenä (*klick*), ja tuli mieleen niin monta lisätarinaa joita voisin jakaa teidän kanssanne :D

  • Luulin pienenä, että ukkonen johtui pilvien kolareista.

  • Minulla oli sellainen hassu käsitys, että tehtaiden savupiipuista lenteli kirjaimellista roskaa, eli pillimehupurkkeja ja karkkipapereita :D Pilvet olivat myös luonnollisesti lentokoneiden tekemiä.


Roxy 3


  • Pelkäsin, että jos söisin melonin siemenen, sellainen kasvaisi mun mahaan. 

  • Minua ällötti myös reikäiset juustot, koska luulin että hiiret olivat niitä. 

  • Luulin, että Gnocchi-makaroonit olivat pastaksi muunnetut simpukankuoret... (öhh..':D)

Valparna sista gången 001

  • Luulin, että olisi ihan ok jos menisin naimisiin mun isoveljen kanssa. Väittelin tästä mun äidin kanssa ja oletin että on normaalia mennä naimisiin isoveljien kanssa, koska ne ovat parhaita ❤︎

  • Kuvittelin myös kummitustarinan takia, että Valkoinen rouva kummittelisi kello 00-01, niin pelkäsin kuollaakseni etten nukahtaisi ennen keskiyötä.

  • Päättelin, että kassatädit ovat rikkaimpia ihmisiä maailmassa, koska nehän saavat pitää kaikki kassassa olevat rahat.

  • Laivan vessathan pitää ihan hirveen kovaa ääntä kun niitä vetää? :D Pelkäsin sitä ääntä niin paljon, koska luulin että se voisi imaista minut mukaansa. #logic...


alotoko1


  • Pelkäsin todella todella paljon autoja jotka soittivat musiikkia kovalla bassolla. Oletin että ne autot olivat täynnä kidnappaajia. Taas, ei mitään logiikkaa :D Mua huvittaa vieläkin nämä muistot kun tällainen auto ajaa ohi XD

  • Meillä oli todella jäykkä ulko-ovi mun lapsuudenkodissa, niin isä oli ostanut minulle avaimeen sellaisen pienen muovisen apuvälineen joka antaa paremman otteen. Luulin pari vuotta, että se säteili supervoimia :D

  • Ehkä mun mielestä idioottimaisin luulo/väärinkäsitys oli se kun olin ymmärtänyt että mun isoäiti on jonkun sortin markiisi (ranskalainen rajakreivin arvonimi). Olin sitten jotenkin sekoittanut markiisi verhoon (*facepalm*). Niinpä tarhassa, kun muut lapset selittivät isovanhempiensa olevan lakimiehiä, kokkeja jne, mä kerroin ylpeänä että mun isoäiti on rullaverho :D Äiti oli kuollut nauruun ... XD 

Ei ole ollut helppoa olla mun vanhempi... :D

- Roxy 

7 kommenttia:

  1. XDD "isoäitini on rullaverho" on kyl ihan paras! Muutenkin ehkä tän aamun piristävin postaus tää.
    ps et oo ainoo joka on luullu pilviä lentokoneiden tekemäks :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo siis.. voin vain kuvitella mitä äiti on ajatellut kun kerroin siitä kotona XD Lapset kai käsittää asioita niin kirjaimellisesti ja konkreettisesti :D

      Poista
  2. Mahtavaa, että teit tästä toisen osan! :D Hahaa, voi kun tuo kassatäti kohta pitäisi paikkaansa! Terveisin kassatäti...

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiva että tykkäsit :)
      Ja oon kyllä samaa mieltä! Terveisin entinen kassatäti ;)

      Poista
  3. Eikä! :-D Niin hauskoja juttuja ja aivan vallottavia nuo kuvat!

    VastaaPoista
  4. ahahah ei hitto että repesin tolle vikalle kohdalle :'DD itekkin olin kyllä vähintään yhtä viisas lapsena :DD

    VastaaPoista

♥ Kiitos kommentistasi! ♥