perjantai 4. maaliskuuta 2016

8 ASIAA JOISSA OLEN SURKEA


Olen todella huono...


... piirtämään. On aina niin kiusallista kun sanotaan: "Hei olet vain niin itsekriittinen, olen ihan varma että osaat!" ja joudun näyttämään... Sitten istutaan siinä kiusallisessa hiljaisuudessa :D Please don't do this to me.

... tekemään päätöksiä. Mun elämässä olen tämän takia joutunut niin monta kertaa pulaan, koska en osaa päättää. Loppuu aina siihen että suljen silmät paniikissa ja valitsen vain jotain satunnaista kun tulee kiire. En aina osaa olla täysin rationaalinen. Yritän tällä kertaa tehdä oikein, ja mietin yhtä suurta päätöstä nyt kaikessa rauhassa ja yritän miettiä, että onko samat fiilikset joka päivä.

... nukahtamaan. Olen aina hereillä viimeisenä, ja kestää ainakin tunnin verran että saan unta.


IMG_0666_Fotor

... pääsemään alkuun. Esimerkiksi kun vaihdoimme huoneita mä huusin monta kertaa Camille "Äää mistä mä aloitan!? XD" Kun olen kerran päässyt alkuun, olen todella tehokas ja saan asioita tehtyä hetkessä, mutta aloittaminen on aina vaikein osa, oli sitten kyse tentteihin lukemisesta, urheilusta, siivoamisesta...

... laittamaan kaapin ovia kiinni.
Cami mainitsi meidän kämppis-tagissä että jätän kaikkia kaapin ovia auki. Olen kyllä nykyään parempi tässä asiassa, mutta ehkä se on Camin takia :D Kun olen yksin kotona, huomaan itse miten ne on aina auki :D

... pitämään huonetta siistinä.
Tykkään vähän sotkuisesta huoneesta, koska tuntuu jotenkin enemmän kotoisalta. Olen yrittänyt pitää huonetta oikein siistinä, mutta ei halua millään onnistua.

IMG_0663_Fotor

... ottamaan selfieitä. Ette tiedäkään miten paljon taistelen selfien kanssa :D Onnistun usein normaaleissa kuvissa, mutta puhelimen kanssa on aina isoja ongelmia. Aina välillä ihmettelen, miksei minusta löydy selfieitä - yritän ottaa - ja muistan miksi :D Ja jos onnistuu, tuntuu tältä

... juomaan teetä loppuun. Keitän teetä - tee on liian kuumaa - laitan teen viilentymään - Cami löytää teen 2 tunnin kuluttua - laitan teen mikroon - tee on liian kuuma - laitan teen viilentymään... jne. Cami sanoo välillä tekevänsä "Roxyt", niin olen nähtävästi tunnettu tästä :D

Olenko ainoa joka on surkea näissä jutuissa? :D Tein aikaisemmin postauksen asioista joissa olen hyvä, niin käythän tsekkaamassam mun hyviäkin puolia XD

- Roxy 

14 kommenttia:

  1. Haha tosi hauska postausidea, yleensä kun aina keksitään niitä hyviä puolia :D

    elamanikuvina.blogspot.fi

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Niin! :D Tein ensin postauksen missä olen hyvä, mutta koska mieleen tuli asioita joissa tavallaan olevan hyvä olemaan huono, päätin tehdä ihan erillisen postauksen mun huonoista ominaisuuksista :D

      Poista
  2. Haha, ihana sinä ! :-D muhun passaa kyllä myös niin hyvin nuo 1, 2, 4 ja 6 kohdat xD

    VastaaPoista
  3. Hyvä postaus, mutta ehkä liikaa hymiöitä.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos! Olen huomannut, että minulla on tapana laittaa ihan hirveästi hymiöitä sekaan. Tuntuu kuitenkin että se teksti on vähän eloton, enkä saa ilmaistua kaikkia tunteita ilman niitä.

      Poista
  4. Mulla on sama tossa päätöksien kanssa! En osaa päättää asioita etenkään stressaantuneena :D

    VastaaPoista
  5. Haha en kestä, toi piirtämisjuttu on niin sama mulla! XDDD Tein muuten sen sun heittämän haasteen: http://viiskyttieta.blogspot.fi/2016/03/haaste-8-asiaa-joissa-olen-hyva.html Pitäisi varmaan kirjoitella kyllä näitä surkeusjuttujakin, koska niitähän piisaa! :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hahaha XD Ihanaa! Kävin katsomassa ja hyvältä näytti! ♥
      Ja tee ihmeessä! Käyn katsomassa as usual

      Poista
  6. Todella kiva ja erilainen postaus. Itsellänikin on aina ongelmia aloittaa asioita, varsinkin kokeisiin lukeminen XD. Kuvat ovat myös todella hienoja :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos kehuista ♥ Ja joo siis, sieltä se kaikki lähti, ainakin mulla!

      Poista
  7. Hauska postaus! :) Täällä toinen joka on mailman huonoin nukahtamaan ja tekemään päätöksiä :'D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos! ❤︎ Haha jess, voidaan valvoa yhdessä! XD

      Poista

♥ Kiitos kommentistasi! ♥