maanantai 1. helmikuuta 2016

THE MONDAY I SWALLOWED A METER LONG TUBE


Huoh, it's over now. Ihan hirveetä :D Olin tänään gastroskopiassa, ja toivotaan että mun sairastelu olisi loppusuoralla. Tuntuu kyllä todella oudolta, mutta onhan se ihan ymmärrettävää kun on nielaissu peukalonpaksuista ja metrin pituista putkea näin maanantain kunniaksi :D

Mmm... mut joo. Onhan tää aika ällö juttu, kauhein ja ehkä oudoin asia jonka olen koskaan kokenut. Hauskinta oli kun hoitajat puhuivat mulle ruotsia pohjanmaan murteella ja ajattelin koko ajan että oh God, ymmärränkö nyt yhtään mitä he sanovat. Olin hyvin lähellä jo pyytää suomentamaan "Olemme hieman myöhässä", ja toimenpiteen aikana räpsytin vain silmiä vastaukseksi kun en todellisuudessa ymmärtänyt omaa äidinkieltä haha :D Moni ihan suomalainen kaveri on ollut ihan hämillään, että onko suomenruotsalaisillakin eri murteita, ja kyllä on...
En aina ymmärrä mitä täällä sanotaan XD (Förlåt Pampas) :D


PicMonkey Collage2356y

Pelotti kyllä ihan sikana, mutta hoitajat olivat ihania ja antoivat vilttejä ja lopuksi rauhoittavia suoraan suoneen. 20 minuuttia myöhemmin istuin lääkärin kanssa keskustelemassa ehkä hieman huonoja ja elämää muuttavia uutisia. Ei ne kuitenkaan ihan odottamattomia olleet, niin nyt vaan katse eteenpäin, ja ensi vuonna sitten varmaan uudestaan tätä ihanuutta ♥ :D Yayy...

- Roxy 

4 kommenttia:

  1. Voi toista, I feel you! Mulla oli toi about pari vuotta sitten eikä siitä kyllä silmät kuivina selvitty.. Mä en kyllä mitään rauhottavia saanu!! Tossa tilantees on kyl niin tärkeetä et on symppikset ja ystävälliset hoitajat! Sillon kyllä mietin etten ikinä ite haluis olla niiden asemassa kattomassa vierestä ku muut kärsii :S :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo mulla valu myös kyyneleet puolet ajasta x( Ne kysyi, että jännittääkö tosi paljon, ja tarjos heti avuksi. Ne oli kuulemma itse ollut kyseisessä toimenpiteessä, niin siksi varmaan ':D I feel you too! En kyllä toivo tätä kenellekään :'(

      Poista
  2. Hyi kamalaa, googlasin! :O pärjäile!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo tein saman, mutta oli kyllä virhe tehdä ennen juttua :D Ja kiitos ♥

      Poista

♥ Kiitos kommentistasi! ♥