keskiviikko 3. helmikuuta 2016

MY ROOM TOUR


Tässä nyt lupaamani room tour mun uudesta huoneesta :) Vaihdettiin tosiaan huoneita mun kämppiksen kanssa 6kk jälkeen ja olen todella innoissani ♥



IMG_0478_Fotor





IMG_0475_Fotor

IMG_0468_Fotor

On se vähän mielenkiintoinen diili, mutta tosi looginen. Sen ymmärtäisi jos näkisi tämän kokonaisuuden. Nyt mulla on ovi, paremmat mahdollisuudet sisustaa miten haluan (minulla oli käytössä pelkästään yksi seinä edellisessä huoneessa tilanjakaajien takia). Nyt voin nukkua pitkään, enkä herää jos Cami häärää keittiössä, ja opiskelu on helpompaa kun voi istua rauhassa lukemassa.

Verrattuna huoneseen joka mulla oli vanhempien talossa, ja vaihdon aikana, mulla on mielestäni aika värikäs ja sekavampi sisustus.
Mutta meni helposti siihen, kun olen keräillyt kaikkea matkustaessani. Esim. pienet taulut mun sängyn yläpuolella on Brasiliasta, jossa katutaiteilija maalasi kaakelille maiseman käyttäen pelkästään sormia ja yhtä tikkua. Kun katsoo niitä lähempää, sen huomaa, muttei muuten koskaan uskoisi! Ja en mä varmaan toisen huoneeseen laittaisi isoa Uuden-Seelannin lippua, mutta luen ja muistelen niitä inside-juttuja joka päivä, niin miksi pitää piilossa? :)

Taulut (jotka eivät millään halua olla suorassa XD) on mun mielestä tosi kivat, ja vaihdan säännöllisesti niitä lainauksia, että mulla ja vierailla aina olisi jotain uutta luettavaa :) Voin joskus näyttää niitä kaikkia, jos kiinnostaa :)

Mitä mieltä olette? :) Mä viihdyn ainakin täällä tosi hyvin, joskus ehkä vähän liiankin hyvin :D ♥

- Roxy 

16 kommenttia:

  1. Onpa söpö huone, tosi tunnelmallinen. :)

    www.tiia-valokuvaa.blogspot.com

    VastaaPoista
  2. Kivan näköinen huone! :) Noi taulut, jossa on tekstejä on aivan ihanat :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos! ♥ Joo niin munki mielest! Kesti vaa muutama kuukaus et sain ne seinälle roikkumaan XD

      Poista
  3. Tosi kivan näköne huone! Voi olla että otan jotain ideoita omaan huoneeseen ;) Noi taulut on kyllä tosi kivoja ja itelläki o niitä huoneessa :)

    http://heidikauremaa.blogspot.fi/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Aa ihanaa, kiitos :) On kyllä aivan ihania, oon niin iloinen että sain aikaseks ripustaa niitä seinälle! :)

      Poista
  4. Waaa ihan täydellisen ylisöpö huone!! <3

    VastaaPoista
  5. Apua, rakastuin sun huoneeseen! Noi valot noissa verhoissa on kyllä jotenki niin ihanat ja luo kauniin tunnelman! :)
    ps. sait uuden lukijan, jee!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Oi kiitos! ♥ Tykkään itekin kauheesti! :)
      Ja tervetuloa ♥

      Poista
  6. Eikä miten ihana huone sulla <3! Tykkään tykkään!!

    VastaaPoista

♥ Kiitos kommentistasi! ♥