tiistai 16. helmikuuta 2016

MUN PÄIVÄ KUVINA


Mä rakastan vapaita päiviä, kuka nyt ei? ♥ Saa tehdä ihan mitä haluaa ja ehtii vähän hengittää kiireisen arjen keskellä. Mun kämppis lähti vanhempiensa luo, niin päätin viettää kunnon laatuaikaa itseni kanssa :)

c1
Heräsin vasta kello 13. Niin ihanaa! ♥ Oli niin ihanaa syödä "aamiaista" sängyssä ja hiljaittain meikkaa, että päivä lähtisi käyntiin.
c2
Jossain vaiheessa tuli vähän mökkihöperö olo, niin kävelin keskustaan ostamaan lahjoja Jessicalle. Jessica on mun paras ystävä täällä ja halusin yllättää häntä koulustressin kesken. Olin myös viettämässä ystävänpäivää hänen luonaan, niin oli hyvä tekosyy ostaa jotain kivaa :)
c3
c4
Eksyin myös muihin kauppoihin, ja ostin uuden diplinerin ja maailman pienimmät pinsetit - so cute! ♥ Jos olen oikein hyvä jossain asiassa elämässä, se on pinsettien kadottamisessa! Yleensä löydän ne ennen kriisiä, mutta kulmakarvani kiittävät tällä hetkellä tätä meikkipussin täydennystä :D
c5
Olin suunnitellut ihanan peruna-lohi illallisen itselleni, mutta perunat olivat muuttuneet vihreiksi eikä niitä kuulemma kannata syödä heh ':D Olen myös addiktoitunut Frendit-sarjaan. En pysty katsomaan mitään kohtuudella, niin menee kyllä päivästä riippumatta 5-10 jaksoa ':D
Tuun niin hyvälle tuulelle siitä sarjasta ♥
c6

Illalla snapchattasin paaaljon kavereiden kanssa, etenkin mun brasilialaisten kavereiden (jotka muuten saattavat tulla Suomeen  * * ♥ ). Oli kyllä hyvä päivä ♥

- Roxy 

2 kommenttia:

  1. Mun mielestä my day-postaukset on tosi hauskoja! Ihania kuvia kaiken kaikkiaan, oot tosi sievä ^_^ <3

    VastaaPoista

♥ Kiitos kommentistasi! ♥