perjantai 19. helmikuuta 2016

MUN BLOGILISTA



Mitä tarvitset eniten juuri nyt? Lipun Helsinkiin. Herregud. Camilla sanoi vahingossa "Hesa" toissapäivänä ja tiesimme heti että jepp - nyt on aika käväistä kotona. This is not ok. #justpkseututhings :D 

Mistä saat eniten kehuja? Eniten ehkä mun silmistä, hymystä ja tanssimisesta.

Nauratko itseksesi? Joo! :D Nauretaan molemmat yksikseen meidän huoneissa Camin kanssa ettei me enää edes kiinnitetä huomiota tai jakseta kysyä mikä nyt oli niin hauskaa :D


X1


Mitä sun viimeisimmässä tekstiviestissä lukee? Mä tekstaan todella vähän, mutta Whatsappissa viimeisin viestittely oli Joaon (mun brasilialaisen kaverin) kanssa: "FaceTime me now!"

Lähin/seuraava tavoite? Että tämä vuosi jotenkin selviää. Nyt on kyllä niin iso pyörremyrsky tulossa, ja kerron siitä heti kun mulla on varmat suunnitelmat jotka olis jotenkin järjestyksessä :D

Miten vastaat puhelimeen? Hahaa, riippuu tosi paljon siitä kuka soittaa :D Aika tylsästi kuitenkin, nyt kun ajattelen asiaa. Jos on tuntematon numero, niin vastaan koko nimellä, muuten tyyliin "Moi". Meillä oli kyllä vähän aikaa kaverin kanssa tapana vastaa ihan hölmöillä tavoilla, mutta ei sitä sit kehdannut julkisilla paikoilla XD


X2


Oletko ujo? Sanoisin yleensä ei, mutta olen kyllä huomannut ihan uusia piirteitä itsessäni vuoden aikana. Haastatteluissa ja kaikissa "virallisissa" merkeissä olen yllättävän ujo, ja alan helposti puhumaan sellaista suomi-ruotsi-sekakieltä kun jännittää :D Ystävien kesken ja esiintyeessä "ujo" ei kyllä kuitenkaan löydy mun sanastosta :D

Milloin sä voit hyvin? Kun minulla on hyvä itsetunto, kun olen terveenä, kavereiden kanssa ja kun minulla on inspiraatiota tehdä kaikkea luovaa (esim. säveltää tai muuten tehdä kaikkia musajuttuja) ♥

Mitä mieltä olette tästä postauksesta ja kuvista? :) Kävimme kämppiksen kanssa kuvaamassa, koska pitkästä aikaa oli aurinkoinen päivä! Tulispa se kesä pian ♥

- Roxy

6 kommenttia:

♥ Kiitos kommentistasi! ♥