lauantai 20. helmikuuta 2016

8 ASIAA JOISSA OLEN HYVÄ


Olen hyvä...


... laulamaan. Yleensä se ensimmäinen asia joka minulla ja muilla tulee mieleen. En yhtään tykkää ottaa asiaa esille, mutta olen opinnoissa laulanut hulluja määriä ja saanut töitä ihan pienestä pitäen eri levytyksissä. Ainakin jotain mistä tykkään ♥

... tanssimaan. Vaikka olenkin käynyt tunneilla, niin nautin jo ihan baarissa tanssimisesta :D

... näyttelemään. Ainakin olen ollut, ja on erikseen ansioluettelo näistä hommista. Olisi tosi kiva olla mukana jossain teatterissa tai elokuvassa, mutta olenkin aika nirso tuotantojen kanssa x)

... editoimaan ja tekemään videoita. Kiinnostus ja innostus on ollut ihan pienestä asti, ja näen itse asiassa tekeväni tätä tulevaisuudessa.

... olemaan luova. Tykkään panostaa asioihin, ja yrittää rikastaa elämää ihan pienissäkin jutuissa. Ainakin mun parhaat muistot ovat asioista, joissa olen nähnyt vähän ylimääräistä vaivaa.

... kuuntelemaan ja puhumaan asioista. Saan useinkin kuulla, että mun kanssa on niin helppo puhua vaikeimmistakin jutuista. Tuntuu kyllä hyvältä! Olen myös huomannut osaavani ylläpitää keskusteluja tosi hyvin. Vaihdon aikana oli kyl huomattavasti enemmän rupattelua :D

... lasten ja nuorten kanssa. Myös koirien, itse asiassa. Jotenkin olen niiden kanssa vähän samalla tavalla, vaikka kuulostaakin hassulta :D
Olen jotenkin tosi "suora", eli jos on reilu minua kohtaa, olen reilu takaisin. On toiminut ihan loistavasti, koska lapset ja koirat ovat fiksuja! Tietävät että tulee olee hauskaa jos pelaa kortit oikein ;)

... olemaan spontaani ja rohkea, joka kavereiden mukaan kuuluu mun parhaimpiin piirteisiin. Osaan heittäytyä ja tehdä vähän hulluja asioita :)


PicMonkey Collagejhgfd

Selvisinpäs tästä... pienellä avustuksella :D On se kyllä ihme, että 20 vuoden jälkeen on näinkin vaikeata todeta asioita missä on hyvä!

Mitä tykkäsitte tällaisesta postauksesta? :) Olisi myös todella kiva tietää missä asioissa te olette hyvä! Let's spread some positiveness! 
Siksi päätin tehdä tästä haasteen! :D Sini, JuliaJanica, Sofia ja Adde, kertokaa missä olette hyvä ja haastakaa 5 ihmistä tekemään saman ja linkatkaa mulle, haluan lukea!       

P.S Huomasitteko jotain uutta? ;) ♥ ♥

- Roxy 

26 kommenttia:

  1. Tää oli kyllä hyvä postaus! Voisin itsekin toteuttaa :) pakko nyt sitten kysyä, millä editoit videoita? :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Tee ihmeessä!! <3 Tällä hetkellä editoin ihan iMoviella kun en tee mitään monimutkaisempia videoita , mutta unelmoin Final Cut Prosta ja Avid Media Composerista. Ahh ♥

      Poista
    2. Okei! Mulla itelläni ei oo applea ja muokkaan sillä Windowsin Elokuvatyökalulla, joka kettuilee ihan jokaisella kerralla.. -_-

      Poista
    3. I feel you! Editoin ennen PCllä mut Mac on kyl ollu mun paras hankinta ku väsäilen iLifeilla ihan kaikkee :D

      Poista
  2. Välillä on kyllä tosiaan tärkeä keskittyä siihen, missä on hyvä! Liian usein tulee vaan surkuteltua sitä, ettei osaa jotain. Itse koen olevani hyvä esimerkiksi keksimään ratkaisuita ja toteuttamaan erilaisia projekteja :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Olet oikeassa! :) Noi on kyllä tosi hyviä ominaisuuksia ♥

      Poista
  3. Ihana postaus!! <3 <3 Tosi harvoin tulee mietittyä missä asioissa ite on hyvä, ja on tosi vaikeeta keksii asioit.
    Ja tosi kiva uus banneri! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos ♥ Niin, siis kesti kyllä todella kauan saada listaa kasaan :O
      Ja ihanaa että huomasit ja tykkäsit ♥

      Poista
  4. loistava postaus, annoit inspistä!

    VastaaPoista
  5. Haha lueskelinkin tätä postausta jo sillee "wou, olispas kiva postausidea" ja sitten huomasin, että hei sähän olit haastanut mut tähän! Pitää kyllä ehdottomasti pistää toteutukseen! :D<3

    VastaaPoista
  6. Oot tosi kaunis !♥

    http://jjjbloggaa.blogspot.fi/

    VastaaPoista
  7. Ihanan positiivinen postaus! Mulla on nyt sellanen fiilis että kaikki kaatuu päälle ja stressiä löytyy, mutta voisin oikeesti pysähtyä pohtimaan niitä positiivisia juttuja. :-)

    aboutmylife-peppi.blogspot.fi

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos paljon, kiva että tykkäsit :) Voi harmi.. Mut auttaa varmaan paljon että muistaa et kaikki ei oo niin huonosti kuin vaikuttaa ;)

      Poista
  8. Aivan ihana postaus!
    Ja sun silmät ja hymy, aivan täydelliset ♥

    ♥ Erilailla, Tanja

    VastaaPoista
  9. Oi, tosi kiva toi uus banneri! ♥ kiva tää postaus myöskin, pitäis useammin miettiä asioita missä on hyvä :)

    VastaaPoista
  10. Tosi ihana postaus <3 Tää ois ollu kiva kuulla sulta tyyliin videona :) Oot jälleen niin kauniina <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos ❤️ voisin ehkä toteuttaa jonkun toisen osan :)

      Poista
  11. Hehee, aivan ihana postaus, sä olet kyllä mielettömän lahjakas likka, I'll give you that! :D Tämä on kyllä niin hyvä ja positiivinen postaus, että pitääkin tehdä tämä mahd. pian! Kiitos haasteesta, ihana <3

    VastaaPoista
  12. Tää on kyllä hyvä idea! Huomasin ainakin sen, että olen ihan vastakohta sulle :D Haluaisin olla hyvä noissa asioissa, mutten todellakaan ole...

    Pikkusiskonblogi

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos paljon! :) Aijaa hahaha ;D No nyt on postaus blogissa asioista joissa olen ihan surkea, niin ehkä sä sitten olet tosi hyvä niissä XD

      Poista

♥ Kiitos kommentistasi! ♥