perjantai 15. tammikuuta 2016

WHERE HAVE I BEEN?


Kokemuksieni mukaan bloggaaja tarvitsee kaksi asiaa: tietokone ja kamera.
Mun kohdalla on ollut vähän niukkaa, koska tietokone vetää viimeisiään ja veli vei mun kameran Vaasaan, niin tästä syystä pitkä blogitauko :D

IMG_2610_Fotor

Minulla oli n. 1,5kk loma ja olen tehnyt kaikkea ja ei mitään samaan aikaan :D
Parasta lomassa oli koira, juhlat, kaverit, hevonen ja Prison Break. On ollut kauhea kiire kaikkialle, mutta samalla tuntuu että olen löhönnyt sohvalla kuukauden ajan. 
PicMonkey Collagenbvcxz
1. Kävin Galaxyssa juhlimassa Jessican ja sen porukan kanssa. Olin tosi skeptinen, koska epäilin että juhliminen Kemiönsaaren pienessä ravintolassa olisi kivaa, mutta ilta yllätti todellakin :D 2. Asuin ison osan lomasta vanhempieni luona kaksiossa, missä oli vähän ahdasta. Varsinkin kun veljeni ja sen tyttöystävä tulivat kotiin Kanadasta, kun meitä oli 6 ihmistä tässä kaksiossa :D 3. Näin pari tuttua naamaa loman aikana, ja vietimme Maijan kanssa ihan sairaan kivan illan tanssimassa, ja saimme kivoja uusia tuttavuuksia :)

PicMonkey Collagedfdhh
4. En tiedä kuinka monella teillä on haalari, mutta te joilla on, tiedätte sen tuskan kun pitää ommella niitä hiton merkkejä paikoilleen, ja aina ne menee vinoon :D 5. Kemiössä vietin muutamia päiviä tallilla. Ratsastin aika paljon Maikelilla, koska sen omistaja oli kipeenä todella monta päivää, ja säästyi aika paljon aikaakin kun saimme ratsastaa samaan aikaan äidin kanssa. 6. Hilluin tosi paljon mun koiran kanssa, ja se oli kyllä tosi innoissaan siitä että olin kotona ♥ 


IMG_0311_Fotor

IMG_0377_Fotor

Olin myös jonkun verran Taalintehtaalla Jessican luona, ja pidimme 23.12 pikkujoulut ja avasimme yhden lahjan toistemme edessä.
Oli kyllä yksi kivoimmista jutuista tänä jouluna ♥ 

PicMonkey Collagelklk
7. Sitten oli joulunaatto ♥  8. Menin takaisin Helsinkiin Kemiöstä ja koirakin tuli mukaan sillä kertaa. 9. Jossain vaiheessa olin myös Mirandan luona, ja oli just kivaa hengailla kun me ei nähdä melkein koskaan :/

PicMonkey Collagemnbmnb
10. Sushista tuli myös tosi iso osa mun joululomaa, koska olen syönyt ihan hulluja määriä! :D 11. Mun veli ja sen tyttöystävä meni hakemaan tavaroita Pietarsaaresta, niin olin viikon ajan kissanvahtina niiden uudessa kämpässä 12. Olen yleensä todella allerginen kissoille, mutta jostain syystä minulle ei tule Juliasta oireita, niin otimme varmaan 100 kuvaa yhdessä päivittäin XD

PicMonkey Collagexcbvd
13. Kemiönsaaren sijaan jäin uudeksi vuodeksi Jessen ja Miran luo, ja söimme ihan valtavia määriä.. 14.  .. sushia ♥ *o*  15. Julia ♥  

PicMonkey Collagenmbcvx
16. Happy New Year! ♥  18. Olin päivän töissä isän ja Jessen kanssa ja kävimme kahvilla yhdessä :) Oli ihan kivaa, koska vietämme harvoin aikaa näin kolmistaan. 20. Loput lomasta meni lökäpöksyissä Prison Breakia katsellen :D Olin ihan äärettömän koukussa, ja nyt kun sarja loppui, tunnen sellaista tyhjyyttä mitä ei oikein voi selittää.

Niin olihan siinä koko ajan jotain tekemistä, ja olin todellisena jokapaikanhöylänä :D
Turku - Kemiönsaari - Helsinki - Kemiönsaari -Taalintehdas - Turku - Kemiönsaari - Helsinki ..  Pysy nyt sitten mukana XD
Moni teistä pyysivät esittelemään joululahjoja, ja toteutan kohta, kun on vihdoinkin kaikki kasassa :D

Millainen joululoma teillä oli? Ja mitä postauksia haluatte seuraavaksi? :) 

- Roxy 

5 kommenttia:

  1. Ihanaa että olet takaisin! ♥ :) Ja on kyllä vähän vaikeeta bloggaa ilman tietokonetta ja kameraa hah :D
    Joo olis tosi kiva nähdä sun joululahjoja!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. ♥ Ja on kyllä :D En oikein haluu puhelimesta säätää :D
      Tulossa on!

      Poista
  2. Kiva kun oot takasin! :) Siis Pako on aivan paras sarja oikeesti! Oon kaks kertaa kattonu ne tuotantokaudet, rakastan sitä sarjaa <3 Ymmärrän kyllä ton tyhjyyden tunteen, se on kamala! :D

    VastaaPoista

♥ Kiitos kommentistasi! ♥