perjantai 4. joulukuuta 2015

#4: WISHING LIST


Nyt tulee taas se vaikea aika vuodesta jolloin pitää toivoa kaikkea, eikä koskaan tiedä mitä sanoa :D
Muuten on aina listalla valtava määrä asioita mitä toivoo, mutta kaikki jotenkin unohtuu koko joulukuun ajaksi! Tällä hetkellä mieleen tuli:

PicMonkey Collagejulmnmffn



Kitara: tarkemmin sanottuna elektroakustinen, että pystyisin nauhoittaa kyseisellä vähän säestystä tuleviin projekteihin :)
Ja haluaisin ehdottomasti panostaa johonkin ihan hyvään kitaraan!

Lahjakortteja: esim kuntosalille, vaatekauppoihin tai ruokakauppaan. Silloin niitä voisi käyttää vähän pidemmänkin ajan!
Ihan huippu lahja - aina!

Hieronta: kuuluu vähän noihin lahjakortteihin. On just sellainen mihin en tällä hetkellä raaski tuhlaa mun viimeisiä rahoja, mutta tulisi kyllä tarpeeseen. Eikä pelkästään hieronta, vaan osteopatia ja kiropraktikko olis myös ihan unelma!

Gift basket/goodie bag: ilahtuisin tosi paljon jos saisin esim. korin missä on kaikkia gluteenittomia tuotteita tai ihan muuten sellainen kiva kori täynnä kaikkea kivaa :)

Pitkiä sukkia! En tällä hetkellä omista sellaisia isoja ja lämpimiä sukkia. Miten mä pärjäisin tän talven? :D

Hyviä viinejä tai kuplivaa!  Never wrong ♥

Big blanket ♥ ♥ Oon ollut niin kade, koska Jessicalla on ihan täydellinen, ja mä haluan myös sellaisen! :D

Ehkä tää kuulostaa tosi imelältä, mutta toivon kyllä eniten että meillä olis ihan huippu joulu perheen kanssa, koska mun veli muuttaa takaisin Kanadasta ja odotan kyllä sitä ihan todella todella paljon! :)

Mitä te toivotte joululahjaksi? :)

- Roxy 

  Muistakaa lähettää kysymyksiä Q&A postaukseen! 

4 kommenttia:

  1. Mun lahjatoiveet tosiaan löytyy sieltä eilisestä luukusta mutta pitää sanoa tohon että täydellisiä vilttiä on jotenkin ihan kamalan vaikee löytää! Pitäis olla pehmonen ja paksu ja ihana ja olis kiva ku maksais alle 50e.. :-) yhden lähes täydellisen yksilön oon löytäny mutta sekin on väärän värinen.. mutta pehmonen ku mikä♡

    http://emmiinae.blogspot.fi

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Niimpä! Pitää vain toivoa että joku ihana sielu löytäis sellaisen mun puolesta :D

      Poista
  2. Upeita on sinunkin toiveesi ♥ Näitä on mukava lueskella! Mä sain 20-vuotissynttärilahjaksi ystävältä tuollaisen lahjakorin joka oli täynnä kaikkea vaaleanpunaista ja tyttömäistä. Kieltämättä ehkä ihanin ja suloisin lahja mitä olen koskaan saanut.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos ♥ Vähäks ihana lahja! Tykkään niin paljon kun jotkut lahjat vain osuvat niin hyvin omiin tarpeisiin tai kiinnostuksiin. Tulee ihana olo kun joku on oikeasti miettinyt tarkasti :) ♥

      Poista

♥ Kiitos kommentistasi! ♥