maanantai 21. joulukuuta 2015

#21: I'M DREAMING OF A GREEN CHRISTMAS?


Me annoimme tänään mun kaveriporukan (Karin, Miranda, Janica, Anni ja Meeri) kanssa meidän Secret Santa - lahjat :) Mentiin kahvilaan ja istuttiin siellä kaikki koossa ensimmäistä kertaa tosi pitkään aikaan. Karin oli mun Secret Santa, ja minä olin Mirandan :) Sain ihanan kaulakorun, kynttilän ja käsivoiteen Karinilta, ja Miranda näytti myös siltä että tykkäs mun lahjasta ;) ♥
Suosittelen kyllä tosi paljon Secret Santaa, varsinkin jos on vähän isompi ryhmä!

IMG_0176_Fotor

IMG_0161_Fotor

IMG_0185_Fotor
Meeri, Karin ja Anni :)

PicMonkey Collagefglkdfgd

IMG_0183_Fotor

Kävelimme yhdessä ympäri keskustaa, ja on kyllä pakko sanoa, että olen vähän pulassa tämän joulufiiliksen kanssa :D
Mutta onhan se vähän vaikeata kun Espan nurmikko on vihreämpi nyt kuin kesäkuussa XD

Anyone help me? ♥ Onko teillä joulufiilis, ja mitä voin tehdä asialle tässä parissa päivässä? :D

- Roxy 

5 kommenttia:

  1. Kuullostaa tosi kivalta, ihania kuvia :)

    VastaaPoista
  2. Oi kaunotar ♥ Mullakaan ei ole yhtään joulufiilistä.. :/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos ihana ♥ Mä olen nyt vähän saanut fiilistä kun paketoin lahjoja, ja nyt en sitten kuuntele muuta kuin joululauluja haha XD

      Poista
  3. Gö pepparkakor/jultortor, paketera preseter, se nå julfilm.. :-)

    VastaaPoista

♥ Kiitos kommentistasi! ♥