perjantai 18. joulukuuta 2015

#18: MOTIVATIONAL


Jokaisen vuoden lopussa sitä lupaa itselleen että "ensi vuonna olen parempi kaikessa" :D "New Year New Me" 
En tiedä, että uskonko enää uudenvuoden lupauksiin, koska en mä koskaan lähde salille tammikuussa ja syön ihan miten sattuu jo seuraavana viikkona. Mutta ainahan voi toivoa, että ensi vuonna olisi parempi kaikessa ;)

PicMonkey Collageeh

Haluaisin itse parantaa mun syömistä! Haluan että syön jatkossa säännöllisemmin, paremmin ja terveellisemmin.
Haluan myös että liikun enemmän ensi vuonna. Tänä vuonna minulla oli kausi jolloin kävin salilla 5 kertaa viikossa ja sain ihan hyviäkin tuloksia! Haluan että aloitan salilla käymisen helmikuussa (koska kukaan ei halua mennä salille tammikuussa XD)
Haluan mun treenatun vartalon takaisin ♥

Haluan nauttia enemmän jokaisesta hetkestä. Tulee niin helposti elettyä sellaisella ihmeen tuubikatseella, eikä usein ehdi katsoa ympärille ja nähdä mitä mahtavia asioita ympärillä tapahtuu :) ♥ Haluan myös panostaa mun opintoihin enemmän. En tiedä, että olenko oikealla alalla, mutta kuka nyt on ihan täysin varma ensimmäisenä opintovuotena?

Tämä ei ole uudenvuodenlupaus, vaan toive itselleni ;)

- Roxy 

1 kommentti:

  1. Kyllä noi vaikuttaa tosi hyviltä lähtökohdilta, vaikkei ne olekaan lupauksia ;)

    VastaaPoista

♥ Kiitos kommentistasi! ♥