keskiviikko 16. joulukuuta 2015

#16: Q&A PART I


Pidätkö hiuksiasi mieluummin kiinni vai auki? Auki.  

❄ Miten pitkä olet? 166 cm

❄ Jos saisit valita, minkä pituinen haluaisit olla? Olin aina aikaisemmin todella lyhyt ja viihdyin tosi hyvin sellaisena pienenä, niin haluaisin olla ehkä 155-160cm pitkä :D Mutta kyllä näinkin on ihan hyvä olla :)

❄ Maa, johon haluaisit ehdottomasti matkustaa? Mulla on vieläkin Australia tällä listalla :D Mutta muut paikat ovat myös Pariisi ja Hawaiji.

❄ Mihin maahan et koskaan haluaisi matkustaa ja miksi? 
Tunnen nyt itseni todella ahdasmieliseksi, mutta olen aina kokenut Intiaa todella vastenmieliseksi. Ja en ehkä matkustais Lähi-itään tähän hätään. 

❄ Mitä haluaisit joululahjaksi? Olen koonnut mun lahjatoiveita #4 luukkuun :)  


DSC_6444pixlr


❄ Mikä on paras koskaan lukemasi kirja? Kerroin aikaisemmassa postauksessa, että olen todella huono lukemaan kirjoja, mutta kaikki lukemani Khaled Hosseinin kirjat ovat ollet aivan mahtavia!

 Asia/esine jota ilman et pysty elämään?
”If I don’t answer my phone, you should probably be offended... or hella worried”
Mun puhelin. Olen liian riippuvainen, jos nyt ollaan rehellisiä.

 Mitä teet ensimmäisenä aamulla herätessäsi? Nousen heti sängystä, muuten päivästä ei tule yhtään mitään. Sitten vaatteet päälle ja menoksi :D

 Miten rentoudut? Media on minulle todella tärkeä. Katson yleensä sarjoja tai selailen vaikka mitä kun olen stressaantunut. Tai yoga!

 Kolme tärkeintä asiaa joita kannat aina käsilaukussasi? Puhelin (samalla lompakko), avaimet ja laturi.

❄ Missä maassa haluaisit asua? Harkitsen jo nyt muuttamista Kanadaan (missä en ole edes käynyt :D) tai takaisin Uuteen-Seelantiin. Tulevaisuudessa katson ihan miltä tilanne näyttää, mutta jos vain tilanne sallii ja jos tunnen itseni, en ole jäämässä Suomeen loppuelämäksi.

DSC_6451pixlr
Kuvat: Jessica M. jk: Roxy

 Tykkäätkö enemmän olla yksin tai monen ihmisen kanssa? Oikeastaan molempia! Välillä mulla on päiviä jolloin en siedä ihmisiä, mutta olen kyllä muuten todella ihmisläheinen ja sosiaalinen ihminen.

 Missä saat sun parhaat ideat? Suihkussa, saunassa, tai sitten jossain iiihan random tilanteessa :D

 Oletko tyytyväinen luonnolliseen hiusväriisi vai haluaisitko että se olisi joku toinen ja jos niin mikä? Harvoin tulee sellainen olo etten ole tyytyväinen mun hiusten väriin, koska mun luonnollinen väri on ihan kiva, eikä mua siksi ahdista jos värjäys häipyy. Tykkään kuitenkin eniten sellaisista tummemmista hiuksista, mutta tällä kertaa haluaisin kokeilla vähän punertavia hiuksia josko ne sopisi minulle.

- Roxy 


6 kommenttia:

♥ Kiitos kommentistasi! ♥