maanantai 14. joulukuuta 2015

#14: BEST THINGS ABOUT CHRISTMAS


Kuten ehkä jotkut teistä tietää, vietin vaihdon aikana joulun ainakin 30 asteessa toisella puolella maailmaa.
Olen ollut matkoilla jouluna ennenkin, mutta silloin vietin myös joulua ilman omaa perhettä.

"Mulla oli ihan joulufiilis niin kauan kun olin sisällä kuusen ja joululaulujen kanssa (jotka muuten kohta tulevat korvista ulos) mutta heti kun menin ulos kaikki tuntui niin väärältä kun aurinko paistoi ja mittari näytti 30 astetta :D Täällä tajuaa miten tärkeät kaikki valot, koristeet, musiikki ja joulukuusi on tunnelman rakentamisessa kun ei sää eikä mikään muu oikein viesti että on joulu." 27.12.2013

Näillä asioilla oli ihan älyttömän iso merkitys: 


Joululamput ja koristeet



Joulukuusi 
Ollaan joskus Suomessa jätetty ostamatta, ja on kyllä ollut niin moodpooper :( 



Joululaulut 

Mun suosikit on varmaan "All I Want For Christmas Is You" ja "Jingle Bells"
Pitäisi alkaa soittamaan näitä kotona, koska niistä tulee oikeesti tosi jouluinen fiilis! 


Ruoka 






En oikeen tykkää laatikoista, mutta kaikki vihannekset ja lohet jne on tosi hyviä! :)  


Ihmiset 

Ella ja minä Uudessa-Seelannissa :) 



Mulle ihmiset ovat todella tärkeät jouluna. Vaikka olisi koko talo täynnä valoja ja iso joulukuusi, joulu ei ole mitään ilman niitä rakkaita ihmisiä. Olin niin kiitollinen siitä miten mun farmi host perhe otti minut mukaan ihan kuten kaikki muutkin! :) 

Joululahjat
On aina tosi kiva ostaa ihmisille lahjoja, varsinkin jos on selvä visio siitä mitä haluaa antaa (että se tarkoittaakin jotain)! Onhan niitä omia lahjoja tietty myös tosi kiva avata ;)













Iso ero oli myös se, että siellä lahjoja avattiin aamulla 25.12. Tykkään kyllä avata lahjoja illalla kun on pimeetä, jos nyt kuitenkin ehtisi tulla vähän lunta ;) Jätän nykyään yhden lahjan seuraavaan aamuun ihan vain vaihdon fiilistelyksi :D Rakastan nostalgiaa!

Oletteko viettäneet joulun jossain muualla, ja mitä tykkäsitte?

- Roxy

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

♥ Kiitos kommentistasi! ♥